دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری تسنیم

بر اساس نظر تمام مراجع تقلید، هر نوع بازی که به صورت برد و باخت و شرط بندی باشد، حرام است؛ مگر در مسابقه تیراندازی و اسب‌سواری و میان خود سوارکاران.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران در حالی خبر از ازدواج 9753 دختر 10 تا 14 ساله در بهار سال جاری می دهد که این تعداد در قیاس با آمارهای فصلی دو سال اخیر، بالاترین آمار فصلی ازدواج دختران 10 تا 14 ساله است و به نوعی می توان گفت رکورد آمار فصلی ازدواج دختران در این بازه سنی و طی دو سال اخیر، در بهار 1400 شکسته شد.

وب‌گاه عصر ایران

بعضا قضات برای تشخیص مصلحت طفل تنها رضایت پدر و بلوغ جسمی کودک را در نظر گرفته و رضایت و آگاهی طفل و بلوغ فکری وی را لحاظ نمی‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران در حالی خبر از ازدواج 9753 دختر 10 تا 14 ساله در بهار سال جاری می دهد که این تعداد در قیاس با آمارهای فصلی دو سال اخیر، بالاترین آمار فصلی ازدواج دختران 10 تا 14 ساله است و به نوعی می توان گفت رکورد آمار فصلی ازدواج دختران در این بازه سنی و طی دو سال اخیر، در بهار 1400 شکسته شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قطعا بانوان می توانند نقش موثری را در جهاد تبیینی ایفا کنند و از این جهت انتظار داریم با بازگشایی حضوری کلاس ها، حوزه های علمیه توفیقات بیشتری در تعلیم و تربیت داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح نمایندگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و اجلاس مدیران استانی سراسر کشور، ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به تاثیر فعالیت بانوان در حوزه‌های علمیه، گفت: مقام معظم رهبری در اجتماع علماء، اساتید، مدیران مدارس و طلاب حوزه علمیه قم، تحصیل و تبلیغ هزاران طلبه خواهر را پدیده‌ای عظیم و مبارک دانستند،...

خبرگزاری مهر

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بانوان می‌توانند نقش موثری را در جهاد تبیینی ایفا کنند و از این جهت انتظار داریم با بازگشایی حضوری کلاس‌ها، توفیقات بیشتری در تعلیم و تربیت داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور مجلس گفت: امیدواریم همانگونه که در دوران انقلاب، در جهاد و خدمت به محرومان، دوران دفاع مقدس و یاری مدافعان سلامت، بانوان در کنار مردان، ساعی و کوشا بودند در جنگ نرم فرهنگی و رسانه‌ای هم نقش آفرین باشند.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید و علما با بیان این که اخلاص در عمل و روحیه جهادی دو ویژگی مثال‌زدنی بسیجیان است، تصریح کردند: بسیج نیروی مقدسی که در هیچ زرادخانه در دنیا پیدا نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیر انتشارات دارالکتب اسلامیه گفت: به مناسبت هشتادمین سالگرد فعالیت این انتشارات 80 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه سراسر کشور اهدا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق گزارش وزارت بهداشت در روز پنجشنبه 27 آبان 1400، در حال‌حاضر 26 شهر کشور در وضعیت قرمز، 87 شهر در وضعیت نارنجی، 222 شهر در وضعیت زرد و 113 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت: تصور من از بسیج این است که بقیه نهادها کار خاصی دارند اما در نظام هر کاری نیاز باشد، بسیج آنجا حاضر است و این ظرفیت بسیج است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بسیج باید نقشه‌های آینده دشمنان را رصد و بر مبنای آنها برنامه‌ریزی و اقدام نماید؛ نهایت تلاش بسیج بر این باید باشد که اجازه ندهد صف مردم از هویت بسیج جدا شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تربیت هشت میلیون جوان مومن و انقلابی و پای‌کار در عرصه های مختلف کشور در دستور کار این سازمان قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - شرایط همه‌گیری کرونا باعث شده تا عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه تزریق واکسن به عنوان یک وظیفه تلقی شود چرا که هر گونه سهل‌انگاری عواقب جبران ناپذیری برای فرد و اجتماع به دنبال دارد.