دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانا

مرجع تقلید شیعیان گفت: بسیج نیروی مقدس و بزرگی است که در بزرگ‌ترین زرادخانه‌های دنیا هم پیدا نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت که نیروهای بسیج از نظر انگیزه و داوطلب بودن، شبیه‌ترین سربازان به سربازان پیغمبر (ص) هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم اکنون افزون برسه هزار گردان نظامی بسیجی آماده‌است تا درصورت نیاز از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید جهاد و سازندگی دو وظیفه مهم بسیج دانست و گفت: امروز به دلیل ناراحتی شدید مردم از وضع معیشت بسیج به مباحث سازندگی و توسعه کشور بیش از همیشه ورود و به دولت کمک کند تا بخشی از انتظارات مردمی برآورده شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم اکنون افزون برسه هزار گردان نظامی بسیجی آماده‌است تا درصورت نیاز از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به‌منظور دیدار با مراجع عظام تقلید فردا به قم سفر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

علامه‌ای که لقب قاضی را نپذیرفت و «طباطبایی» را زیبنده خود کرد، 39 سال با همسرش عاشقانه زندگی کرد و سه فرزندش در نوزادی و کودکی جان سپردند. او 10 سال از عمرش را صرف بیل زدن و آبادانی زمین‌های کشاورزی روستا کرد و نوشتن ماندگارترین اثر مکتوب تاریخ را بعد از 17 سال به پایان رساند.

خبرگزاری مهر

علامه طباطبایی علاقه‌مند به گفت‌وگو با هانری کربن بود و در جلساتش با او آخرین دستاورهای فلسفی در غرب را می‌شنید که از ماهیت شیعه برایش صحبت می‌کرد اما برخی از انقلابیون این را برنمی‌تابیدند.

خبرگزاری تسنیم

استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری که خود از برجسته ترین شاگردان علامه طباطبایی است در توصیف او می گوید: او مرد بسیار عظیم و جلیل القدری است، مردی است که صد سال دیگر باید بنشینند و آثار او را تجزیه و تحلیل کنند و به ارزش او پی ببرند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خدای متعال برای هدایت انسان‌ها انبیا و اولیا را فرستاد که حجت‌های بالغه الهی هستند. در حدیثی از امام موسی کاظم (ع) نقل است: «خدا برای مردم دو حجت و دلیل روشن قرار داد که یکی حجت ظاهر و آشکار است که انبیا و امامان علیهم السلام هستند و حجت نهانی که عقل است».

خبرگزاری تسنیم

مرحوم علامه طباطبایی در تفسیر المیزان خود به صورت مختصر به تبیین مسئله سعد و نحس ایام می‌پردازد.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با سفر به قم با برخی مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایسنا

تجمع مخالفت با واکسیناسیون کرونا در قم با حضور عده ای از مردم قم برگزار شد.