دوشنبه 16 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بانک ها در لباس بانکداری اسلامی، ربا را نهادینه کردند که یک بار برای همیشه باید این بانک‌ها را به پای میز محاکمه کشاند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکبار برای همیشه بانک‌ها باید به پای میز محاکمه آمده و حسابشان روشن گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیر گروه طب ایرانی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه برای هیچ فردی داروی امام کاظم را توصیه نکرده‌ام چون هیچ شواهد و قرائن علمی برای آن نداریم، گفت: تنها یک کارآزمایی بالینی در مورد این داروی گیاهی انجام شده که نتایج آن امیدوار کننده نیست و نمی توان به آن استناد علمی کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر گروه طب ایرانی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه برای هیچ فردی داروی امام کاظم را توصیه نکرده‌ام چون هیچ شواهد و قرائن علمی برای آن نداریم، گفت: تنها یک کارآزمایی بالینی در مورد این داروی گیاهی انجام شده که نتایج آن امیدوار کننده نیست و نمی توان به آن استناد علمی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرگروه طب ایرانی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: واکسن هراسی هیچ توجیهی در طب ایرانی ندارد و این طب موافق واکسیناسیون کرونا است.

خبرگزاری دانا

جرجان قدیم سوم ربیع الثانی سال 255 هجری مفتخر به قدوم مبارک امام حسن عسکری (ع) شد، طبق اسناد روایی آن امام همام در سن 23 سالگی به این منطقه طی‌الارض کردند، این اتفاق اعجازانگیز و باعظمت که در زمان حیات آن امام همام اتفاق افتاد از لسان برخی علما به برتری جرجان به مشهدالرضا لقب گرفت.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد که فراخوان و تجمعات افراد معدود علیه واکسن مورد تایید حوزه‌ها و حوزویان نیست.

خبرگزاری مهر

پارسانیا گفت: استاد حسن‌زاده، علامه ذوالفنون بودند و در علوم مختلف همانند کلام، فلسفه، ادبیات، فقه و اصول و هیئت و ریاضیات، به جایگاهی رسیده بودند که در موضع اجتهادی قرار داشتند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - اعلام نظر سه مرجع تقلید درباره تزریق واکسن، راه‌اندازی پایگاه واکسیناسیون حرم حضرت معصومه (س) ومسجد جمکران و مطلوب بودن روند کاهشی ویروس کرونا درقم از جمله مهم‌ترین اخبار کرونایی هفته گذشته دراین استان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهم‌ترین سرتیترهای صفحه‌های اقتصادی مطبوعات 16 ابان در ابتدای هر دهه در نیم قرن گذشته از این قرار بوده است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همه انسان ها با کاستی هایی به دنیا می آیند، کار‌هایی که در زندگی انجام می‌دهند و مسیری که انتخاب می‌کنند می‌تواند آنها را تبدیل به یک آدم خوب یا آدم بد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نظر مراجع تقلید در پاسخ به سوالی در خصوص برخی اظهارنظرها در مورد واکسیناسیون کرونا، بیانگر آن است که مومنان در موضوع واکسینه کردن خود باید به تشخیص و توصیه متخصصان پزشکی عمل کنند، ضمن آنکه ترساندن دیگران نیز در این موضوع جایز نیست.