سه‌شنبه 17 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه به مردم امروز به دلیل شرایط کرونایی و فشار تحریم‌های ظالمانه و ضدانسانی آمریکا در سختی و مشقت هستند، گفت: امروز برای مقابله با مشکلات و عبور از بحران‌های پیش رو نیازمند انسجام و همدلی هستیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه مردم امروز به دلیل شرایط کرونایی و فشار تحریم‌های ظالمانه و ضدانسانی آمریکا در سختی و مشقت هستند گفت: امروز برای مقابله با مشکلات و عبور از بحران‌های پیش رو نیازمند انسجام و همدلی هستیم.

خبرگزاری ایسنا

مراجع عظام تقلید موضع دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در موضوع عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را قاطعانه پاسخ دادند و خواستار ممانعت مسلمانان از این اقدام ننگین شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراجع عظام تقلید موضع دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در موضوع عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را قاطعانه پاسخ دادند و خواستار ممانعت مسلمانان از این اقدام ننگین شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی مراجع تقلید در پاسخ به استفتاء دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی اعلام کردند عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را خیانت به قرآن و امت اسلامی دانستند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - آیین گرامیداشت آیت‌الله «حسن ممدوحی» عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مدیران و مردم روز شنبه در حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال‌های شرعی خود را درباره احکام «خرید و فروش کالای قاچاق» در این گزارش بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله ممدوحی عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آورده است: این عالم ربانی خدمات شایان توجهی به اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نظر مراجع تقلید درباره احکام مراسم خواستگاری و ازدواج در ماه محرم و صفر را در این گزارش بخوانید.

خبرگزاری ایسنا

ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت (ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین (ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال‌های شرعی خود درباره احکام «قصاص» را در گزارش زیر بخوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش، روایت ائمه اطهار و مراجع تقلید درباره نگهداری از پرندگان در منزل را بخوانید.

خبرگزاری ایسنا

یکی از برنامه‌های مهم سالانه شورای عالی قرآن، برگزاری اجتماع باشکوه جامعه قرآنی است که در هر نوبت، ذیل یک یا چند موضوع مهم و همسو با مأموریتهای این شورا دنبال می‌شود. نشست تخصصی شورای عالی قرآن در پانزدهمین سال خود، به موضوع «قرائت قرآن در جمهوری اسلامی ایران (پیشینه، آسیب‌شناسی، گام دوم» خواهد پرداخت. با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا نشست پانزدهم در زمستان امسال و با...

خبرگزاری ایسنا

پخش چندین و چندباره «مختارنامه» در مناسبت ها، اگرچه در این سال ها انتقادهایی به جا را متوجه رویکرد تلویزیون نسبت به پخش این سریال تاریخی کرده است، اما قطعا این رویکرد از ارزش کار عواملی که هشت سال از عمرشان را معطوف به تولید سریالی تاریخی مذهبی با این حجم از پروداکشن کرده اند، کم نمی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاسخ سوال های شرعی خود درباره «احکام نذر» را در این گزارش بخوانید.

خبرگزاری میزان

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه مسائل اخلاقی در حوزه‌های مجازی کمرنگ نشود، گفت: طلاب باید در کلاس‌های مجازی یا حضوری حتما روی شرح احادیث و مسائل اخلاقی تمرکز داشته باشند.