یک‌شنبه 10 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با چند تن از آیات عظام و مراجع تقلید، حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال 1403را به ایشان تبریک گفت.

وب‌گاه عصر ایران

طبق اعلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، جوادی آملی، نوری همدانی، شبیری زنجانی و سبحانی، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت و آغاز سال نو، تداوم توجهات و حمایت‌های مراجع عظام از دولت را خواستار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور در گفت‌وگو‌های تلفنی جداگانه با چند تن از آیات عظام و مراجع تقلید، خواستار تداوم توجهات و حمایت‌های مراجع عظام از دولت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا استعمال قلیان و سیگار روزه را در ماه مبارک رمضان باطل می کند؟ مراجع تقلید در رساله توضیح المسائل خود به صورت جامع این پرسش را پاسخ داده اند. آیا استعمال قلیان و سیگار روزه را در ماه مبارک رمضان باطل می کند؟ مراجع تقلید در رساله توضیح المسائل خود به صورت جامع این پرسش را پاسخ داده اند. یکی از مهمترین واجبات دین مبین اسلام که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، فراگیری احکام دین است....

وب‌گاه فرارو

اغلب مسلمانانی که روزه می‌گیرند، این سوال برایشان پیش می‌آید که آیا عطر روزه را باطل می‌کند یا خیر؟ در این مورد، نظرات متفاوتی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، روزه‌داری برای بدن فایده‌های شگفت‌انگیزی دارد. مزایایی که شاید در روزهای عادی سال کمتر به تحقق یافتن آن اهمیت می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام محسن قرائتی معلم قرآن، از پدران و مادران خواست تا روزی 10 دقیقه برای فرزندان و اعضای خانواده مطالبی را از روی تفسیر قرآن بخوانند.

وب‌گاه الف

آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و مظاهری پاسخ استفتاء مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه‌های علمیه درباره خرید با واسطه یا بی واسطه و استفاده از کالاهای شرکت‌های صهیونیستی را اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته با حضور پرشور مقامات و چهره‌های سیاسی کشور پای صندوق‌های رای برگزار شد‌. از جمله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری که در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق ستاد انتخابات کشور انداخت. در کنار او احمد وحیدی وزیر کشور، محمد‌تقی چراغی معاون سیاسی وزیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسش: اگر کسی برای نماز ظهر غسل کند، خواندن نماز عصر یا مغرب و عشاء با آنچه حکمی دارد؟ حکم خواندن نمازهای متعدد با یک غسل چیست؟ به گزارش عرشه آنلاین، پرسش: اگر کسی برای نماز ظهر غسل کند، خواندن نماز عصر یا مغرب و عشاء با آنچه حکمی دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینیه ارشاد، حسینیه جماران، مسجد لرزاده، ستاد انتخابات وزارت کشور و... امروز میزبان سیاسیونی بودند که برای رأی دادن در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان ششم پای صندوق های رأی رفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم می‌توانند با انتخاب افراد لایق و اصلح مشکلات را حل کنند و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

وب‌گاه الف

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با شرکت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رای خود را به صندوق شماره 173 انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای نگهبان و آیت عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی در انتخابات مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان شرکت کردند.