یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در زیر پوست اخبار مرتبط با دستگیری مشاور ارشد وزیر راه و شهرسازی، ماجراهایی جریان دارد که شاید اطلاعات چندانی از آن در دسترس عموم نباشد. برخی از تحلیلگران امور سیاسی معتقدند که این حوادث تبعات انشقاقی است که میان اصولگرایان بعد از انتخابات سال1400 شکل گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: تنها ساعاتی پس از توضیحات دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در خصوص دستگیری یکی از مشاوران ارشد وزرات راه و شهرسازی و انتقاداتی که در بند چهارم این اطلاعیه در خصوص عدم اطلاع‌رسانی مناسب و شفاف‌سازی بحث از سوی مسوولان و متولیان مطرح شده بود، سرانجام وزیر راه و شهرسازی که طی هفته گذشته ترجیح داده بود به جای پاسخگویی روشن به ابهامات، سیاست «سکوت» پیشه کند، لب به سخن گشود و در قالب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رستم قاسمی: آمادگی این وزارتخانه را برای همکاری در تکمیل تحقیقات و روشن شدن حقایق اعلام می‌کنم

خبرگزاری دانا

حرام‌ها و حلال‌های خداوند دارای مصلحت و حکمت‌هایی است که با پیشرفت علوم به آنها پی خواهیم برد

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: ابوذر ندیمی با اشاره به موئلفه‌های تعیین نرخ تورم، آماری که از سوی دولتی‌ها ارائه می‌شود را غیرواقعی دانست اما تاکید کرد که این به معنی دروغ گفتن دولت نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در تعهدنامه ای که قاسم مکارم برای سازمان دیدبان شفافیت امضا کرده نکاتی مترقی و امیدبخش وجود دارد. نکاتی نظیر؛ تعهد برای عدم دریافت هدیه، عدم پذیرش مسئولیت در هیات مدیره شرکت ها، عدم دریافت پاداش و حق مشاوره و حق جلسه، اعلام عمومی اموال و حقوق و مزایای دریافتی از بیت المال، عدم دخالت در توزیع فرصت های شغی دولتی، رعایت تضاد منافع در تصمیمات مجلس و لغو امتیازات خاص برای نمایندگان.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص حواشی اخیر منتشر شده در رسانه‌ها در رابطه با وزارت راه و شهرسازی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

وب‌گاه الف

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی درباره شایعات اخیر پیرامون انتساب فردی به ایشان توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه‌ای در مورد بازداشت مشاور عالی وزارت راه نوشت: وی هیچ گونه ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد و هیچ گاه از جانب این مجموعه مورد حمایت یا سفارشی قرار نگرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در پی انتشار برخی شایعات درباره مشاور یکی از وزرا در اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتساب افراد به بزرگان نه باعث تایید آنهاست و نه مایه محدودیت؛ بلکه هر کس بر حسب شرایط و توانمندی‌های خود و بر طبق قوانین می‌بایست به کار گرفته شود و پاسخگوی اعمال خود باشد. سزاوار است اگر کسی قصد بهره‌برداری از انتساب به بیت مرجعیت یا دفتر معظم‌له را داشت از وی پذیرفته نشود و مراتب جهت اقدام مقتضی به اطلاع این دفتر رسانده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه‌ای در مورد بازداشت مشاور عالی وزارت راه نوشت: شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرم ایشان می باشد.

وب‌گاه عصر ایران

وی هیچ گونه ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد و هیچ گاه از جانب این مجموعه مورد حمایت یا سفارشی قرار نگرفته است.

خبرگزاری مهر

قم - دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای اعلام کرد: مشاور یکی از وزرا که با وی برخورد شده از فرزندان یا نوادگان مرجعیت معظم نیست و ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرم ایشان است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دفتر آیت الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص شایعه انتساب داشتن یکی از مشاوران وزرا که با وی برخورد شده، با این مرجع تقلید توضیحاتی را ارائه کرد.