یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

این درست نیست که خانمی را به اتهام عادی و آشکار به تلویزیون آورد، ولی درباره این شخص سکوت کرد. پیشنهاد می‌شود کلیپ انتخاباتی قاسم مکارم شیرازی هم منتشر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: این درست نیست که خانمی را به اتهام عادی و آشکار به تلویزیون آورد، ولی در باره این شخص سکوت کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی به دستگیری قاسم مکارم شیرازی، مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

این درست نیست که خانمی را به اتهام عادی و آشکار به تلویزیون آورد، ولی در باره این شخص سکوت کرد. پیشنهاد می‌شود کلیپ انتخاباتی او هم منتشر شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نماینده مجلس گفت: خواسته و مطالبه جدی مردم، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیا رئیسی همچنان بر زیرمجموعه خود در وزارتخانه ها نظارت و سیادت کافی دارد یا نه، بیش از پیش به چشم می آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

می‌گویند بیمار و بستری است. قبلش هم در محل خدمت یعنی وزارت راه نداشت که دلیلش به‌طور رسمی اعلام نشده اما پربیراه است که این مسئله بازداشت مشاور ارشد او ارتباطی نداشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد

وب‌گاه منیبان

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس نوشت؛ ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار گوشت و مرغ و قیمت‌های آن نیازمند ورود و توجه ویژه دولت است. یکی از فعالان این عرصه به تازگی گفته است: دلال‌ها بر بازار حکومت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با وزیر صمت، با اشاره به اقدامات موثر وزارت صمت در کاهش قیمت و افزایش تولید بر جلوگیری از رانت خواری، قاچاق کالا، واسطه‌گری دلال‌ها و افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی وجود دلال‌ها و واسطه‌های را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطهری در توئیتی نوشت: رستم قاسمی از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده است. این درست نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

مطهری نماینده گرمسار در مجلس نوشت: از آن روز هم رستم قاسمی کمردرد گرفته، بستری شده. حالا کجا بستری شده نمی دونم. میگن دیگه، ما نمیگیم.