یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد. وی افزود: ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده اند. از آن روز هم رستم قاسمی کمردرد گرفته، بستری شده

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یکی از مراجع تقلید گفت: باید رضایت مردم را جلب کنیم، هر وقت مردم گفتند از زندگی خود راضی هستیم یعنی نظام اسلامی توانسته موفق عمل کند.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش واقعی اقتصاد ایران شفافیت لازم را ندارد که احتکار، تقلب، قاچاق، تورم، کمبود کالا و عرضه خارج از شبکه از مصادیق آن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بازارهای جهانی به روی ایران گشوده شده و هم اکنون نقش و وابستگی اقتصاد ایران به نفت در حوزه تجارت خارجی قطع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: مردم دائماً از ما می‌خواهند که در دیدارها نسبت به گرانی‌ها تذکر دهیم، لذا با توجه به آماری که ارائه دادید امیدواریم که در آینده نزدیک تغییراتی در وضع معیشتی مردم حاصل شود

خبرگزاری ایرنا

قم _ ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بازارهای جهانی به روی ایران گشوده شده و هم اکنون نقش و وابستگی اقتصاد ایران به نفت در حوزه تجارت خارجی قطع شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: مردم دائماً از ما می‌خواهند که در دیدارها نسبت به گرانی‌ها تذکر دهیم، لذا با توجه به آماری که ارائه دادید امیدواریم که در آینده نزدیک تغییراتی در وضع معیشتی مردم حاصل شود.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر مشکل بازار خودرو گفت: واردات خودروهای ارزان قیمت و کمتر از 10 هزار دلار بخش زیادی از کمبود را برطرف خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید وجود دلال‌ها و واسطه‌ها را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: باید با ایجاد زیرساخت‌ها و با مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان به مناسبت هفته دولت در تماس‌های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: آیت‌الله مکارم شیرازی وجود دلال‌ها و واسطه‌های را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

خبرگزاری دانا

مرجع تقلید شیعیان گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت دلالی و واسطه‌گری است که وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای ازبین‌بردن فساد و رانت تلاش کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله مکارم شیرازی وجود دلال‌ها و واسطه‌های را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به قم با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر برنامه زیرساختی دولت برای مقابله با کالای قاچاق و تقلبی گفت: این اقدامات در برخی کالاها مانند لوازم خانگی، یدکی و خودرو وارد فاز اجرا شده است.