یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم با تأکید بر همکاری بر حل مشکلات کشور گفت: قوای سه‌گانه باید در زمینه حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج تلاش کنند؛ زیرا این‌ها نقاط اصلی است که دشمن می‌خواهد انجام نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امروز وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح حفظ آرامش و امنیت در مرزها و داخل کشور است و فراجا رکن اصلی امنیت داخلی بوده و به فرموده مقام رهبری از ستون‌های اصلی امنیت است.

وب‌گاه تابناک

آیت الله مکارم شیرازی به مرگ خانم امینی اشاره کرد و بیان کرد: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه ها گرفته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنیانیان در ارتباط با ضرورت قانون حجاب گفت: برای قانون حجاب توانمندترین افراد باید مردم را قانع کنند که این قانون به نفع خود آنها و نبود آن برای زندگی مردم آسیب‌زا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی کمیسیون امورداخلی و شوراها مجلس گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شوراها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

خبرگزاری دانا

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از علل اصلی حوادث اخیر است و تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از علل اصلی حوادث اخیر است و تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مراجع تقلید ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای انتظامی و گفت: نیروی انتظامی به خوبی توانسته در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به حوادث اخیر، سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از علل اصلی دانست و افزود: تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد، چرا که دشمنان خارجی همیشه در پی ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه به دست آن‌ها می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی تأکید کرد : باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشورند، جدا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مسأله حجاب در کشور، اکثریت مردم را پای‌بند به حجاب و عفاف دانست و با تأکید بر شفاف‌سازی مسائل اقتصادی توسط دولت افزود‌: دولت باید نسبت به سامان‌دادن مشکلات اقتصادی و گرانی اقدام جدی کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از علل اصلی حوادث اخیر است و تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از علل اصلی حوادث اخیر است و تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر راه و شهرسازی از آزاد شدن بازرس ویژه این وزارتخانه که پیش از این با اتهام اخذ رشوه بازداشت شده بود، خبر داد.