یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین نوری، نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق طی حضور در مجلس عزاداری کشته شدگان ناآرامی‌های اخیر عراق، اندوه و تسلیت مرجع عالیقدر را به دلیل این امر انتقال کرد.

وب‌گاه فرارو

جوادی آملی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و سبحانی گفتگو و اقدامات دولت در سال گذشته را برای ایشان تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور به مناسبت هفته دولت با مراجع عظام تقلید گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید گفتگو و اقدامات دولت در سال گذشته را در این گفتگوها تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدابراهیم رئیسی به مناسبت هفته دولت در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و سبحانی گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت در تماس‌های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید گفتگو و اقدامات دولت در سال گذشته را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت در تماس‌های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و سبحانی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام رئیسی در تماس های تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و سبحانی گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت در تماس‌های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و سبحانی گفت‌وگو و اقدامات دولت در سال گذشته را برای ایشان تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: امروز بر علما لازم است در کنار مردم و با مردم بودن؛ عالمی که از مردم جدا باشد نمی‌تواند مؤثر قرار بگیرد. روحانیت باید خود را از مردم جدا نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو خواهر ضارب خانواده شهید خادم صادق در شیراز دستگیر شدند.

وب‌گاه الف

اظهارات نماینده بافق در جلسه علنی مجلس درباره ربوی بودن نظام بانکی کشور که با واکنش رییس مجلس مواجه شد بار دیگر این موضوع را مطرح کرده است که چرا اختلاف نظرها در این باره به حداقل نمی رسد و عملکرد بانک ها همچنان در ابهام صورت می گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی جان باختن دکتر علی محفوظی را تسلیت گفت.