یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شبکه تخلفات وسیع در حوزه حمل‌ونقل مسافر در مشهد شناسایی شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی یکی از مراجع عظام تقلید نظر خود را درباره احتمال برخورد با بدن نامحرم در حین زیارت و به دلیل ازدحام اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به پرسشی درباره «تماس با بدن نامحرم هنگام زیارت» گفتند: در مواردی که عمدی نبوده گناهی نکرده‌اند و ان شاء الله قبول است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود موارد مشابهی به‌مانند دستگیری یکی از اعضا و منتسبین به وزیر راه، انجام گرفته یا نه؟ اظهار داشت: چنین چیزی وجود نداشته و این موارد هم صحت ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر بازداشت یکی از مشاورانش در وزارتخانه گفت: یک نفر از مقامات اطرافیان ما بازداشت شده و ما اطلاع نداریم به چه دلیل بازداشت شده است. اگر کسی در موضوع اقتصادی مسئله‌ای داشته باشد، حتی اگر چشمم هم باشد باید تخلیه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهادری جهرمی در واکنش به مساله دستگیری قاسم مکارم شیرازی گفت: رئیس‌جمهوری پیش از این اعلام کرد که دولت خط قرمزی برای مقابله با فساد ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب‌نیوز نوشت: با توجه به گردش مالی بالای این روزها در قالب ارسال هزاران کامیون کمک به مواکب و ضعف ساختاری در اجزاء دولت، آیا نباید نگران سوء‌استفاده برخی بود. موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز از جمله ده‌ها مثالی هستند که تلاش کردند در قالب سوء استفاده از عناوین و اسامی مقدس و مذهبی، مطامع خود را پیش ببرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت در سال اول فعالیت خود تقریبا 90 هزار ایثارگر را هم داخل و هم خارج از دستگاه‌های دولتی تبدیل وضعیت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به ادعای بازداشت برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولتی که وعده تشکیل گشت ارشاد مدیران برای برخورد با تخلفات را داد بود، در یک‌سالگی خود با برخی حواشی مربوط به فساد و پرونده‌های اقتصادی در برخی وزارتخانه‌های اقتصادی‌اش روبه‌روست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخباری مبنی بر بازداشت برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی به خاطر مسائل مالی و اتهام رشوه در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت درباره بازداشت یکی از منصوبان وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه تابناک

بهادری جهرمی درباره وضعیت سلامت رستم قاسمی اظهار کرد: وزیر راه به دلیل ضربه‌ای که در جریان حادثه‌ای در منزل به کمر وی وارد شده بود، بستری شد و تزریقی هم به ستون فقرات داشت. اما وضعیت سلامت خوبی دارد و از شنبه به وزارتخانه خواهند رفت. هرچند در دوران بستری هم پیگیر کار‌های وزارتخانه بودند.

وب‌گاه الف

سخنگوی دولت در واکنش به مساله دستگیری قاسم مکارم شیرازی به عزم جدی دولت در مبارزه با فساد بدون توجه به هیچ خط قرمزی اشاره کرد و از همکاری دفتر بازرسی رییس جمهوری و وزارت اطلاعات با نهادهای نظارتی خارج از دولت در امر مبارزه با فساد در بدنه اجرایی کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

نزدیکی مشاور ارشد وزیر به اعضای جبهه پایداری و اخبار دسته اولی که توسط اردشیر مطهری در این خصوص منتشر می‌شود، بیانگر این واقعیت عریان است که انشقاق اصولگرایان در عالی‌ترین سطوح جریان دارد و به زودی به مرحله رویارویی نهایی خواهد رسید.