یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: آیت‌الله مکارم شیرازی استاد برجسته حوزه‌های علمیه نظر خود درباره شیوه اخذ جریمه نقدی از بانوان به دلیل حجاب را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله مکارم شیرازی استاد برجسته حوزه‌های علمیه نظر خود درباره شیوه اخذ جریمه نقدی از بانوان به دلیل حجاب را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی نظر خود درباره شیوه اخذ جریمه نقدی از بانوان به دلیل حجاب را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله مکارم شیرازی دیدگاه خود درباره شیوه اخذ جریمه نقدی از زنان به دلیل حجاب را بیان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص بازداشت منسوبان وزیر یکی از وزارت‌خانه‌ها به اتهام دریافت رشوه توضیحاتی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله العظمی مکارم به پرسشی درباره تعارض رضایت شوهر و عدم رضایت پدر در سفر زیارتی پاسخ گفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نقش پررنگ و چشمگیر دفتر بازرسی دستگاه قضایی، شاید باعث شد تا رئیسی ماموریت اصلی مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت را نیز بر دوش دفتر بازرسی قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس در کنارهم در کربلای معلی می بینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به شهادت منابعی، چون «مَناقِبُ آلِ أبی طالب» اثر ابن شهرآشوب (از علمای برجسته شیعه در قرن ششم هجری) و «تقویم شیعه» عبدالحسین نیشابوری، در روز نهم صفر سال 38 هجری فتح نهروان رخ داد و بیشتر خوارج از جمله رئیس و رهبر فکری آن‌ها یعنی «ذوالثدیه» کشته شدند. (پیشوای نظامی خوارج عبدالله بن وهب راسبی بود.) عجیب آنکه عمده کشته شدگان خارجی در این روز پیشتر...

خبرگزاری مهر

ذوالثدیه که رهبری فکری خوارج را پس از جنگ صفین برعهده داشت، هنگام حیات رسول خدا نیز بر ایشان تهمت بسته بود. خوارج بسیار اهل تهجد بودند، اما چون ولی خود را نمی‌شناختند از دین خارج بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اختلاس اقتصادی بزرگ در ایلام همه را شوکه کرد. یکی از معاونین و دونفر از پرسنل این اداره کل در این راستا دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار محمد شرفی درباره بهترین زمان برای رفتن به سفر عتبات اظهارکرد: بهتر است که زائران زمان رفت خود را به یک هفته پایانی منتهی به مراسم اربعین منتهی نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخباری که این روزها درباره دستگیری بعضی از مدیران اجرایی به گوش می‌رسد از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. اولین و مهمترین نکته این است که این موضوع باعث دلگرمی مردم می‌شود؛ اینکه چشمان تیزبینی وجود دارد که مدیران را رصد می‌کند و همین موضوع کمی از زخم‌هایی را که حاصل اختلاس‌ها و سوء مدیریت‌هاست، التیام می‌بخشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم سالاری آنلاین نوشت: افراد دستگیر شده مناسبات فامیلی با افراد سرشناس دیگر دارند و همین موضوع داستان قدیمی «انتصابات فامیلی» در دولت رئیسی را دوباره زنده می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گنجی، نوشت: فرایند حقوقی زمانبر و نباید پرونده متاثر از هیاهوی سیاسی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور برای رایزنی با مقامات عراقی در مورد تسهیل سفر زائران ایرانی تا ساعاتی دیگر وارد بغداد پایتخت عراق می‌شود.