پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سید عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل‌فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

مراسم ادای احترام به شهدای مقاومت و سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله با حضور گروه‌های مختلف مردمی در میدان فلسطین برگزار شد.

نیم فصل اول مسابقات لیگ کانوپولوی بانوان کشور با حضور 6 تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و متمرکز، روز‌های پنجشنبه و جمعه 12 و 13 مهرماه در پیست کانوپولوی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

فرزندان حضرت آیت الله خامنه‌ای، به نمایندگی ازجانب ایشان، از برخی مجروحان لبنانی و رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان که به تهران اعزام شده‌اند، عیادت کردند. این افراد که در حوادث اخیر لبنان دچار مجروحیت و جانبازی شده و برای تکمیل دوره‌ی درمان به ایران اعزام شده اند، از سنین مختلف بوده و حتی در میان آن‌ها نوزاد، کودکان خردسال و نوجوان هم حضور دارند.

اولین دور از واکسیناسیون تب برفکی در دام‌ها در سال جاری در شهریور ماه در بین عشایر منطقه قره میدان آغاز شده و دو ماه طول خواهد کشید و دام‌های عشایری واکسینه می‌شوند.

عمارت کلاه فرنگی عشرت‌آباد در شرق تهران کنونی و شمال شرقی تهران قدیم بیرون از دروازه شمیران بین نگارستان (میدان بهارستان) و قصر قاجار (زندان قصر) جای داشت و در سال 1291 قمری به فرمان ناصرالدین شاه قاجار ساخته شد. این عمارت در میان باغ عشرت‌آباد قرار داشت که کاخ‌ها و کوشک‌های پهناور و بزرگ داشت. در میانه باغ، حوض و چشمه و فواره‌های گوناگونی وجود داشت و دور تا دور این حوض بزرگ، نزدیک...

تجمع محکومیت به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله و جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت و قدرشناسی ملت ایران از اجرای عملیات وعده صادق 2، بعد از ظهر روز چهارشنبه (11 مهرماه 1403) با حضور اقشار مختلف مردم در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.

همزمان با عملیات «وعده صادق 2» مهمترین تیتر یک‌های روزنامه‌های امروز و تصاویری از موشک‌های بالستیک ایرانی در بیلبوردهای شهری پایتخت اکران شد.

جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت چهاردهم با خبرنگاران، چهارشنبه (11 مهرماه 1403) با حضور وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

جمعی از نخبگان جوان، استعدادهای برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور، صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

مردم تهران در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه (10 مهر 1403) در میدان نبوت تجمع کردند.

مردم مشهد شامگاه سه‌شنبه (10 مهرماه 1403) پس از آغاز حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی، با تجمع در میدان فلسطین، به ابراز شادی و حمایت از این اقدام نیرو‌های مسلح پرداختند.

بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه (10 مهر 1403) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری، وزیری نماینده دادستان، خانواده شهدا و وکلای آن‌ها و وکلای متهمان در مجتمع قضایی امام خمینی...

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز سه‌شنبه (10 مهر 1403) با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان و دیدار با نماینده حزب‌الله در تهران شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفت.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان درهفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا شامگاه دوشنبه (9 مهر 1403) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه (9 مهر 1403) با حضور در نشست خبری به پرسش‌های خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی درباره مهم‌ترین تحولات حوزه سیاست خارجی در روز‌های اخیر پاسخ داد.