یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

براساس اعلام بانک مرکزی آخرین آمار، حکایت از بازگشت اقتصاد به چرخه مثبت تجاری دارد. این رونق حاصل جذب بخشی از آثار کرونا و تحریم است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: تردد در محور‌های برون شهری با رشد 2.9 درصدی روبرو بوده است.

جلسه فوق‌العاده هیئت عامل بانک مرکزی به ریاست کمیجانی رئیس کل جدید بانک مرکزی برگزار شد.

پیش فروش 3 محصول ایران خودرو از امروز پنج شنبه 10 تیر 1400 تا شنبه 12 تیر 1400 ادامه دارد.

نرخ ارز بین بانکی امروز در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که 22 ارز با کاهش قیمت روبه رو شدند.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: در حال حاضر قیمت برنج وارداتی 4 الی 5 برابر اضافه‌شده است بنابراین برنج از سفره مردم کنار گذاشته و تقاضا نیز کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: مشکلات کارخانه پارسیلون خرم‌آباد، شرکت ماشین‌سازی خرم‌آباد و نیز شرکت کشت و صنعت صفای استان لرستان به همت دستگاه قضایی برطرف شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

برای رهن کامل واحد 90 متری در محدوده آذری به سرمایه 240 میلیون تومانی نیاز است.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد که طرح رجیستری موبایل واره‌ها اعم از تبلت و ساعت‌های هوشمند از 12 تیرماه اجرا خواهد شد.

4 میلیون و 145 هزار تن انواع کالای اساسی از 73 فروند کشتی در بندر امام خمینی (ره) تخلیه شد که 3 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان می‌دهد.

واحد‌های تجارت الکترونیکی ارائه کالا یا خدمات، در کنار به کارگیری وبسایت در 78 درصد موارد از شبکه‌های اجتماعی، 34 درصد از پیام‌رسان‌ها و 28 درصد از اپلیکیشن موبایل استفاده کرده‌اند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است در قالب اعتبارات مصوب سازمان بهزیستی، صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تحت پوشش را ایجاد کند.

در راستای افزایش کیفیت اطلاعات به سرمایه گذاران و معامله گران بازار، از روز گذشته نسبت P/S برای شرکت‌های تولیدی را در صفحه مربوط به هر شرکت در سایت TSETMC قرار داده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت تهران: صدور 524 جواز تاسیس صنعتی در تهران از ابتدای سال 1400 از ابتدای سال تا کنون 524 جواز تاسیس در استان تهران صادر شده است.

نخستین جلسه کارگروه انرژی و معدن از کارگروه‌های زیر مجموعه کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و صربستان با حضور مقامات و مسئولان دو کشور تشکیل شد.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار، امروز چهارشنبه 9 تیر 1400 در معاملات بازار تهران به یک میلیون و 69 هزار تومان رسیده است.