جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

برای رهن کامل واحد 100 متری در محدوده شادمان به سرمایه 300 میلیون تومانی نیاز است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به منظور ارتقاء سطح خدمات توزیع برق بندر شهیدرجایی با بهره‌گیری از روش‌های تعمیرات پیشگیرانه برای تحقق کمترین توقف پروسه توزیع برق، اصلاح ساختار و تعویض بخش بزرگی از قطعات فرسوده به انجام رسید و تابلو‌های توزیع جدید و باکیفیت در پست‌های توزیع برق جایگزین شد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: افزایش سقف تسهیلات ساخت برای واحد‌های دارای فناوری نوین به 450 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی، مشوق بانک مسکن برای تحریک سمت عرضه است و یک فرصت مناسب برای انبوه‌سازان خواهد بود.

صندوق بازنشستگی کشوری به منظور گسترش و بهبود ارائه خدمات الکترونیکی به بازنشستگان نرم‌افزار صبا را طراحی و در دو نسخه اندروید و iOS منتشر کرده است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت نفت خزر از تصویب 2 پروژه «لرزه‌نگاری دوبعدی ناحیه انتقالی دریا - خشکی شرق دریای خزر» و «راهبری و نگهداشت سکوی امیرکبیر و شناورهای پشتیبانی» در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

دوره آموزشی "تکنولوژی آرد پیشرفته - بوجاری و دیاگرام تولید در کارخانجات آرد" برای 338 نفر از مسئولین فنی و کنترل کیفی کارخانجات آرد در سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

در نشست مشترک معاونان وزارتخانه‌های امور خارجه و صمت تأکید شد: توسعه و گسترش همکاری‌های بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط در بازار‌های جهانیدر نشست مشترک معاونان وزارتخانه‌های امور خارجه و صنعت، معدن و تجارت، بر توسعه و گسترش همکاری‌های بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط تأکید شد.

عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی سوء مدیریت دولت و تیم اقتصادی آن را یکی از علل تزلزل فضای کسب‌وکار عنوان کرد: در دو سال گذشته شاید بالغ‌بر 35 بخشنامه فقط در حوزه اقتصادی و یا بانکداری و بانک مرکزی صادرشده و این‌ها عملا تولیدکننده و فعالان بخش اقتصادی و بخش خصوصی را دچار تزلزل کرده است.

هیئت وزیران در جلسه امروز خود، آیین نامه اجرایی مربوط به این بند درخصوص اقدامات آماده‌سازی، محوطه‌سازی، تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی و تکمیل واحد‌های مسکن مهر، طرح‌های بازآفرینی شهری و احیای بافت‌های فرسوده و طرح اقدام ملی تأمین مسکن را به تصویب رساند.

مدیرکل دفتر پیش آگاهی سازمان حفظ نباتات کشور بر مبارزه کشاورزان با نسل اول کرم غوزه پنبه تاکید کرد.

دبیر انجمن زغال‌سنگ ایران گفت: واردات زغال‌سنگ در سال 1400 ممکن است به 900 هزار تن برسد و مهم‌ترین دلیلی که واردات انجام می‌شود این است که کسری داریم.

مرکز خدمات ارتباطی بین الملل شهید فخری زاده می‌تواند بستر مناسبی برای ارائه سرویس‌های متنوع و همچنین حضور اپراتور‌های مخابراتی و اینترنتی باشد.

متقاضیان پنجمین مرحله اقدام ملی مسکن تا پایان امروز چهارشنبه 26 خرداد 1400 برای ثبت نام فرصت دارند.

طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری مقدار 280 هزارو 596 تن گندم از استان‌های گندم خیز به سایر نقاط کشور ارسال شده است.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برآورد‌ها نشان می‌دهد برای پروژه مسجد سلیمان حدود 8000 تا 9000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و از 18 کشور دنیا تجهیزات وارد این شرکت شده تا پتروشیمی مسجد سلیمان بتواند از ظرفیت‌های خود استفاده کند.

نرخ خرید و فروش دلار امروز 26 خرداد 1400 در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی روند افزایشی داشته است.