جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

رئیس قوه قضاییه در هجدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز دوشنبه (15 اسفند) در صدر هیئت عالی قضایی به استان اصفهان سفر خواهد کرد.

رییس قوه قضاییه گفت: مقابله همه‌جانبه با فساد اقتصادی ضروری و لازم است اما این مقابله نباید ذهن ما را از فسادهای اجتماعی و فرهنگی غافل سازد

رئیس قه قضاییه گفت: مبارزه همه‌جانبه و بدون تبعیض با همه مظاهر فساد در دستور کار ما قرار دارد؛ ما آسیب‌شناسی مقوله مبارزه با فساد را آغاز کرده‌ایم.

رئیس قوه قضاییه در جریان هفدهمین سفر استانی خود در صدر یک هیئت عالی قضایی وارد استان مرکزی شد با حضور بر مزار شهید گمنام خاکسپاری شده در استانداری استان مرکزی به مقام شامخ این شهید و تمامی شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی ادای احترام کرد.

رئیس قوه قضاییه در بدور ورود به استان مرکزی گفت: تجربه نشان داده که حضور در میان مردم و ملاقات بدون واسطه با آنها و شنیدن مسائل و مشکلات‌شان از نزدیک، با نشستن در اتاق و دریافت گزارشات متفاوت است.

رئیس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز دوشنبه (8 اسفند) در صدر هیئت عالی قضایی به استان مرکزی سفر خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، توجه به مسائل زیست محیطی از سوی صنایع را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسائل زیست محیطی بسیار مهم است و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی باید به نحوی انجام شود که موجب مخدوش شدن سلامت مردم نشود که در مجموعه فولاد زرند ایرانیان با استفاده از فناوری‌های روز تلاش شده که الزامات این بخش رعایت گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان از منطقه حفاظت شده سفیدکوه شهرستان خرم آباد نسبت به حفظ محیط زیست هشدار داد.

رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت علی بهادری دادستان شهرستان تویسرکان استان همدان در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.

سخنگوی گمرک گفت: تجارت 55 میلیون تنی به ارزش 37.2 میلیارد دلاری ایران با اعضای سازمان همکاری شانگ‌های با رشد 33 درصدی در سال 1400 روبرو بوده است.

وزیر نفت گفت: در آستانه عید سعید فطر، متناسب‌سازی مستمری و مقرری سال 1400 بازنشستگان نفت را در هیئت امنا صندوق نفت تصویب کردیم و به زودی پرداخت آن آغاز می‌شود.

با سپری شدن 220 روز از سال آبی، تا 10 اردیبهشت سال آبی 1401-1400 میزان کل حجم آب در مخازن سد‌های کشور حدود 26.57 میلیارد متر مکعب است که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته 10 درصد کاهش نشان می‌دهد.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: فناوری‌های مالی باید در کشور رشد و توسعه پیدا کند و در واقع این مبنای توسعه نظام مالی و بانکی خواهد بود.