دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

وزیر دفاع گفت: حماسه پر شکوه و به یادماندنی 28 خرداد 1400و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار انقلاب رقم زد و بی‌شک کشور با موفقیت در این امتحان و آوردگاه بزرگ ملی از گزند حوادث و دشمنی‌های بین المللی و توطئه‌های نظام استکبار، مصون باقی خواهد ماند.

بر اثر شدت انفجار که طبق نظر کارشناسان مقدار آن معادل 10 پوند ماده منفجره تی. ان. تی بود، اعضای بدن تعدادی از زائران همچون سر و دست و پا و انگشت جدا شده به اطراف حرم و سقف ضریح مطهر پراکنده می‌شود. بوی خون و سوختگی و دود، فضای حریم رضوی را مالامال می‌سازد.

نشست کمیسیون مشترک برجام به منظور جمع‌بندی رایزنی‌های انجام‌شده در دور ششم مذاکرات، امروز با حضور نمایندگان ایران و گروه 1+4 و بدون حضور آمریکا در گرند هتل وین برگزار می‌شود.

قحطی بزرگ 1919 - 1917، بی‌تردید بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ ایران و بسیار فراتر از همه فجایع پیش از خود بوده است. کتاب «قحطی بزرگ» نشان می‌دهد 8 تا 10 میلیون ایرانی، 40 تا 50 درصد کل جمعیت ایران، در اثر گرسنگی و مرض‌های ناشی از آن و سوء تغذیه از میان رفته‌اند.

شماره‌ی دویست و نود و سوم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «شنبه برادری» منتشر شد.

هوری حکایت مردی است که هور را پل پیروزی کرد و تا پایان کار، بر سر این پیمان ایستاد. او تا لحظه آخر در هور ماند تا مشعل هدایتی باشد برای راهیان نور و همه آیندگان.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به روند نشست آنتالیا گفت: خارجی‌ها دیر یا زود منطقه ما را ترک می‌کنند. باید خودمان آن را به دست بگیریم.

نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی با بعنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، تبریک گفت.

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را بعنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

فرمانده کل ارتش در پیام تبریک به آیت الله رئیسی گفت که ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتوانه‌ای مستحکم برای دولت برآمده از مردم، فسادستیز و عدالت‌خواه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس انتخاب آیت الله رئیسی را بعنوان رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را بعنوان رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تبریکی در خصوص مشارکت گسترده مردم در انتخابات 1400 منتشر کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی پیروزی ملت فهیم ایران اسلامی در انتخابات و انتخاب سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی تبریک گفت.

وزرای خارجه ایران و ترکیه به دیدار و گفت‌وگو پرداختند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت.