یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

رئیس‌جمهور منتخب کشورمان گفت: ان‌شاءالله در اسرع وقت موضوع واکسیناسیون عمومی را به‌نحوی‌که از حق مرد صیانت شود، دنبال می‌کنیم و یکی از برنامه‌های فوری ما خواهد بود که از آغاز شروع خدمت دولت سیزدهم این کار را با جدیت دنبال می‌کنیم، تا از جسم و جان مردم صیانت شود، ان‌شاءالله.

سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد متخصصان نیروگاهی این سازمان مجدانه و بی وقفه در تلاش هستند با رفع ایراد فنی پیش آمده در نیروگاه اتمی بوشهر، این نیروگاه را به شبکه برق سراسری متصل نمایند.

رئیس جمهور منتخب در پی دعوت تولیت آستان قدس رضوی وارد مشهد مقدس شد.

معاون فرمانده کل سپاه سپاه با بیان اینکه رابطه بازی ومدیریت خلاف عدالت در صحنه ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه دیده نمی‌شود، گفت: قوه قضائیه در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی، با اختاپوسان مفسد درعرصه‌های مختلف کشور برخورد کرد.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب گفت: من با این امید و ایمان به میدان آمده‌ام و از جناب‌عالی حمایت کرده و رأی داده‌ام. من با این دعا و آرزو که هر روز امیدمان افزایش یابد و هرگز به یأس و نومیدی تبدل نگردد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ملت عزیز ایران مطمئن باشند، اجازه تعرض به گروهک‌های معاند در مرز‌های کشور نخواهیم داد، زیرا دشمنان فرا منطقه‌ای قدرت و توان این تعرض را نداشته و ندارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: جنابعالی نیز که بحمدالله دارای کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در طی چهل‌ودو سال گذشته در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت داشته‌اید، موفق به کسب رأی اعتماد ملت ایران شدید که مایه مسرت است. این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف و...

رئیس اقلیم کردستان عراق، در تماس تلفنی با آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

رئیس جمهور افغانستان در تماس تلفنی با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، انتخاب ایشان از جانب ملت ایران به عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت.

سرلشکر حسن باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی در دیدار با آیتالله رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با حضور در دفتر آیتالله رئیسی، انتخاب وی را بهعنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با آیت‌الله رئیسی، انتخاب وی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران سه نفر منتخب انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان تهران را اعلام کرد.

سخنگوی دولت با اشاره به عملکرد دستگاه قضا گفت: از زمانی که آقای رئیسی ریاست قوه قضاییه را به عهده گرفتند آغازگر اصلاحات نهادی شدند. همواره تعامل و همکاری خوبی بین دو قوه وجود داشته است و دولت نیز از این موارد استقبال کرده است.

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای نحوه تحویل نفت خام و میعانات گازی به اشخاص حقیقی و حقوقی را تعیین کردند.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با توجه به نزدیک شدن به مراحل پایانی مذاکرات احیای توافق برجام و روند موجود در این زمینه، بانک مرکزی گزارشی از تمهیدات در نظر گرفته شده برای فعال‌سازی منابع ارزی بلوکه شده کشور پس از رفع تحریم‌ها در چرخه بازار مالی و سرمایه‌ای کشور ارایه کرد.