دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

کمپین سایت رهبر انقلاب تمامی هزینه‌های درمان چشم مانی هاشمی، کولبر 14 ساله را تامین کرد.

سفیر کشومان در ترکیه پس از دیدار با وزیر حمل و نقل ترکیه، از پرواز‌های مجدد خطوط هوایی ایران و ترکیه خبر داد.

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، گفت: آژانس باید گزارشی مستقل و بی طرفانه‌ای پیرامون این موضوع که چه کسی، چگونه، چرا و تا چه اندازه در کار آژانس برای اجرای مأموریت خود در این مسیر اخلال ایجاد می‌کند، به کشور‌های عضو ارائه کند.

همایش پیاده روی مشترک تکاوران تیپ 55 هوابرد و کارکنان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه همکاری‌های نزدیک ایران و ترکیه مانع از سوء استفاده تروریست‌ها و برهم زنندگان نظم و آرامش دو کشور خواهد شد، گفت: اقتدار امنیتی و نظامی ایران پیامی روشنی است برای تمامی جنایتکاران که علیه امنیت و منافع دو کشور اقدام می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از نظر اشتغال افراد در بخش معادن چهارمین استان کشور هستیم، گفت: یکی از موضوعات دیگری که در حوزه معدن به آن پرداخته‌ایم، انعقاد قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بود که ان‌شاءالله بتوانیم از ظرفیت‌های این قرارگاه نیز در بخش معدنی استان بهره‌مند شویم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه استان در شرایط نارنجی قرار دارد و چند شهر استان مرکزی در وضعیت قرمز هستند، گفت: برگزاری تعزیه و مراسمات در تالار‌های پذیرایی همچنان ممنوع است.

برجسته‌ترین شعار مهدویت عبارت است از عدالت. مثلا در دعای ندبه وقتی شروع به بیان و شمارش صفات آن بزرگوار می‌کنیم، بعد از نسبت او به پدران بزرگوار و خاندان مطهرش، اولین جمله‌ای که ذکر می‌کنیم، این است: «این المعد لقطع دابر الظلمه، این المنتظر لاقامه الامت والعوج، این المرتجی لازاله الجور والعدوان»؛ یعنی دل بشریت می‌تپد تا آن نجاتبخش بیاید و ستم را ریشه کن کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم آقای حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند.

رییس مجلس با اشاره به اینکه خیانتکاران به آرمان فلسطین در تمام جنایات صهیونیست‌ها شریک هستند، گفت: هیچ راه حلی بدون مشارکت مردم فلسطین وجود نخواهد داشت.

سفیر پیشین ایران در لیبی با بیان اینکه حکام امارات و عربستان در چشم جهانیان جنایتکاران جنگی هستند، گفت: امارات و عربستان در حال ارتکاب چند جرم همزمان در یمن هستند. دیری نخواهد گذشت که شرایط محاکمه آنها در محاکم قضایی بین المللی فراهم شود.

شماره دویست‌وپنجاه‌و‌چهارم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «مقاومت یعنی زندگی» منتشر شد.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه مردم فلسطینی مقیم در خارج همچنان به آرمان فلسطین و گروه‌های مقاومت پایدار هستند، گفت: گروه‌های مبارز فلسطینی نیز دنبال ایجاد اتحاد و انسجام در برابر نقشه‌ها و طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در بحث کرونا نیز علاوه بر سیستم‌های زمینی ضدعفونی، پالایش‌کننده و ایجاد نقاهت‌خانه و فعالیت‌های صورت گرفته در یگان‌های‌مان، بالگرد‌هایی را درست کردیم که در صورت نیاز و ضرورت بتوانیم در سطح شهر‌ها، ضد عفونی را انجام دهیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی پیشکسوتان جهاد و شهادت را سرمایه عظیم و سد مستحکم در برابر توطئه جبهه دشمن در تحریف دفاع مقدس دانست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازاد تولید لاستیک به درستی مدیریت نمی‌شود، گفت: روشن است که در زمینه تأمین و توزیع لاستیک سوء مدیریت حاکم است.