دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: هیچ اتفاق جدیدی در 20 سپتامبر رخ نمی‌دهد.

به دنبال کمبود و گرانی چند روز اخیر انواع کره پاستوریزه در فروشگاه‌ها، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان 118 تن کره کشف و ضبط کردند.

وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: فرزندان آدم، ابراهیم و موسی خواهر و برادرانی‌اند که مستحق آنند که در یک صلح دموکراتیک واقعی - نه یک معامله تجاری - زندگی کنند.

سخنگوی دولت ضمن اشاره به نقش تحریم‌ها در برخی نارسایی‌ها، گفت: رسانه‌ها شرایط کشور و نقش تحریم‌ها را به درستی برای مردم تبیین کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله به کاروان خودرو‌های دیپلماتیک در بغداد را محکوم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: کسانی که اسراییل اولویت نخستشان است، فقط منطقه ما را نابود نکرده‌اند، بلکه به مردم خودشان هم خیانت کرده‌اند، فقط برای آنکه رأی بیاورند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین المللی مستقر در وین گفت: ایران شفاف‌ترین برنامه صلح آمیز هسته‌ای را در میان کشور‌های عضو آژانس دارد. به منظور غلبه بر موانع احتمالی، ابتدا بایستی یک محیط سازنده برای آن ایجاد شود که قطعا بر مبنای حسن نیت متقابل شکل خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام بحرانی کرونا گفت: طی هفته‌های گذشته نماز جمعه در مرکز این استان با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

رییس جمهور انتخاب «سوگا یوشیهیده» را به عنوان نخست وزیر ژاپن تبریک گفت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اینکه در کشوری که خود مجموعه‌ای از جلوه‌های فداکاری است، ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری انتخاب می‌شود بسیار افتخار آمیز است.

رییس جمهور گفت: امسال مصمم هستیم بیش از 10هزار تخت بیمارستانی افتتاح کنیم و این در حالی است که علی‌رغم فشار‌های اقتصادی روند توسعه بهداشت و درمان رو به افزایش بوده و آمار خوبی را نشان می‌دهد.

آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور با حضور رییس جمهور برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد احدی به ام‌القرای اسلامی چشم طمع داشته باشد گفت: دانشجویانی که دوره رزم مقدماتی را طی کردند، دوشادوش سایر سربازان ارتش آماده جانفشانی در مسیر ولایت‌مداری هستند.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان با رد تحریم‌های غیرقانونی و یک‌جانبه و تاثیرات منفی آن بر حقوق مردم، از مدیرکل یونیدو خواست تا اقدامات خود را با توجه به این عامل برای کمک به کشور‌های عضو، تقویت کند.

اختتامیه هجدهمین دوره رزم خدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه میزان رعایت اصول بهداشتی از سوی شهروندان استان بیش از 80 درصد است، گفت: تعداد مبتلایان و بستری‌های ناشی از کرونا در شهریورماه در استان کاهش یافته است.