جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

رئیس دیوان عدالت اداری از صدور کارنامه عملکرد برای 10 وزارتخانه و دستگاه اجرایی از حیث نظارت قضایی دیوان عدالت اداری خبر داد.

جشن گلریزان ستاد دیه استان قم با کمک 4 میلیارد تومان خیرین و نیکوکاران برگزار شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان دیوان عدالت اداری را نماد مردم سالاری و دفاع از حقوق مردم در برابر مسئولین عنوان نمود و تأکید کرد: نتیجه تصمیمات دیوان عدالت اداری، تحقق حکمرانی خوب و متعالی است.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از ارائه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری ایلام با 80 نفر از زندانیان دیداری چهره به چهره داشتند و به بررسی وضعیت قضایی مددجویان پرداختند.

دادستان شهرستان بافت از فوت معاون وزیر ورزش و جوانان در حادثه بالگرد خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ویژه، هدفمند و قاطع دستگاه قضایی برای برخورد با سارقان، تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد سارقان به امنیت جامعه خدشه وارد کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: می‌بایست از مساجد، هم برای آموزش‌های حقوقی مردم و نمازگزاران استفاده کرد و هم از ریش سفیدان و مومنین نمازگزار برای اصلاح ذات البین مردم بهره گرفت.

گردهمایی معاونان منابع انسانی دادگستری‌های سراسر کشور با معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید اغتشاشات بوکان شهید امیر سحابی خبر داد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: صد در صد اراضی منابع طبیعی استان و اراضی ساحلی استان حدنگاری و سنددار شد که جزء سه استان برتر کشور هستیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در آئین تجلیل از خیرین جشن گلریزان 1401 شهرستان شوط شرکت کردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کارخانه کابی آلیاژ منطقه آزاد ماکو که دارای سرمایه گذار خارجی با سرمایه گذاری 60 میلیون دلار توسط یک کارآفرین و سرمایه گذار هندی است تولید کننده فروسیلیکو منگنز که از مواد اصلی تولید فولاد و چدن محسوب می شود.

دادستان کل کشور گفت: ما زندانی را امانتی تصور می‌کنیم که به دست‌مان سپرده تا مطابق با قوانین، این انسان آسیب‌دیده و مجرم را در مسیر سعادت قرار دهیم.

رئیس سازمان زندان ها گفت: حرفه‌آموزی و اشتغال زایی بهترین بستر برای اجرای مهمترین مأموریت سازمان یعنی اصلاح و تربیت و بازسازگاری زندانیان است.

دادستان عمومی و انقلاب باوی از وستگیری اعضای بند قاچاق و فروش سلاح و کشف وضبط 49 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.