شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

یک نویسنده کتاب گفت: البته بی کیفیتی برخی از کتاب‌هایی که به صورت غیر قانونی منتشر می‌شوند بر میزان سرانه مطالعه تاثیر گذاشته و سبب ریزش مخاطب شده است.

جایز نیست، کفاره باید طبق موازین شرعی به مصرف فقرا رسانده شود.

«10 روز بدون مادر»، «اژد‌های چاق وارد می‌شود»، «سفر به اعماق جنگل»، «خوشبختی بعضی ها»، «آخرین تماس»، «گام بزرگ»، «سفر»، «کاپیتان دندان خنجری و الماس درخشان»، «شش خرابکار در قطار» جدید‌های عید فطر تلویزیون هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور حکمی سیدرضا کاظمی را به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان منصوب کرد.

مجموعه تلویزیونی «خندوانه» از عیدفطر مجددا پخش می‌شود. ضبط برنامه عیدفطر «خندوانه» از روز شنبه آغاز شده و این برنامه از دوشنبه، 11 اردیبهشت، روی آنتن می‌رود.

دختر محمد کاسبی گفت: پدر بعد از عمل جراحی سختی که داشت در منزل بستری و مشغول گذراندن دوران نقاهت بود اما با نامناسب بودن شرایطش طی هفته های گذشته تشخیص بر آن شد که وی دوباره به سی سی یو بازگردانده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جلسه یادبود مرحوم کیومرث صابری فومنی عنوان کردم که زبان طنز هم علاوه بر ایجاد شادی در جامعه با شیوه طنز و تند خود و با استفاده از سحر جادوی کلمات، در جان و روح مخاطبان می نشیند.

وزیر فرهنگ در نشست صمیمی با طنزپردازان گفت: مانایی شخصیت مرحوم کیومرث صابری فومنی به عنوان یک طنز پرداز اجتماعی به دلیل توجه به دغدغه های مردم از دریچه طنز فاخر بود.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های: «علف زار» به تهیه کنندگی بهرام رادان وکارگردانی کاظم دانشی و «هناس» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی موافقت کرد.

فیلم سینمایی «دکتر استرنج - در چندجهانی دیوانگی» با حضور دوباره «بندیکت کارمبرچ» و کارگردانی «سم ریلی» از جمعه هفته جاری اکران خواهد شد، فیلمی که انتظار می رود به عنوان پرفروش ترین فیلم سال جاری میلادی و حتی بالاتر از مرد عنکبوتی شناخته شود.

لیست بازیگران مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» با اضافه شدن سه چهره طنز دیگر تکمیل‌تر شد.

سحرگاه امروز، میدان حضرت ولیعصر (عج) رنگ و بوی قدس به خود گرفت و جدیدترین طرح دیوارنگاره با عنوان عیدنا فی القدس بر آن به نمایش در آمد.

فیلم سینمایی «انفرادی» تازه‌ترین ساخته مسعود اطیابی یکی از سه فیلم اکران عید فطر سال 1401 بود که توانست در سه روز نخست اکران خود موسوم به اکران افتتاحیه بیش از 1.5 میلیارد تومان فروش داشته باشد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، کارگردان و مجری پیام تسلیتی صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی باصدور پیامی درگذشت سردار رسانه‌ای مقاومت و هنرمند متعهد و انقلابی، نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

بازیگر فیلم سینمایی «ماهی و گربه» گفت: خود من بار‌ها با عدم تعهد تهیه کنندگان روبرو شده ام و در آخر مجبور شدم از مراجع قانونی برای دریافت طلب و دستمزدم اقدام کنم. از آنجا که از روی خود قرارداد نتوانستم طلبم را نقد کنم مجبور شدم وکیل بگیرم.