شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه می‌تواند بسیاری از عوامل نارضایتی مردم در حوزه قضایی را جبران و ترمیم کند گفت: این سند می‌تواند فضا را برای توسعه عدالت اجتماعی فراهم کند.

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت که اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیئت وزیران است.

رئیس جمهور در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر باید با تکیه بر تجربیات حاصل از 4 دهه مبارزه همه‌جانبه با این آسیب اجتماعی، با نگاه عملیاتی و با هدف مبارزه جدی، اساسی و اصولی با این معضل، تحولی جدی در رویکردها، مسئولیت‌ها و عملکرد خود ایجاد کند، اظهار داشت: اگر چه همه آمار‌ها حکایت از توفیقات پیشرفت در مبارزه با قاچاق و مصرف مواد مخدر دارد، اما...

رهبر انقلاب در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی ملت ایران از عملیات وعده صادق تاکید کرد: وحدت مثال زدنی آحاد مردم، شخصیت‌ها، نهاد‌ها، رسانه‌ها، احزاب و جریان‌های مختلف سیاسی و دارای مرجعیت در حمایت از عملیات " وعده صادق "، پشتوانه قدرت سازی برای امنیت کشور و خدمت به مردم است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم در مجلس آینده قوانینی برای پیشگیری از تخلفات و بروز حوادث شهری تصویب شود گفت: ما نیازمند قوانینی هستیم که بتواند برای تخلفات بازدارندگی ایجاد کند.

دکتر طحان نظیف از تایید طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان خبر داد.

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در هفته جاری در جلسات متعدد، بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 کل کشور را بررسی می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران قصد ایجاد درگیری و تنش در منطقه ندارد گفت: رژیم صهیونیستی در معادلات جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی ندارد، اما حمله به کنسولگری نقض بین‌المللی از طرف این رژیم بود و ایران حق پاسخ داشت.

نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ سرمایه گذاری برای کمک به رشد تولید با استفاده از ظرفیت‌های بورس با هدف زمینه‌سازی برای رفع مشکلات و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری‌های غیرمستقیم بورسی، با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه، «سالروز تاسیس سپاه پاسداران» بیانیه‌ای صادر کرد.

رئیس جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

دومین جلسه کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال 1403 به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

فضاسازی برخی رسانه‌های غربی درباره آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده کاملا کذب است.