یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

وزیر کشور گفت: تمامی زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضاهای متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در اجلاس مقامات عالی امنیتی کشور‌ها و نیز اجلاس دبیران شورای امنیت کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ، احقاق حق مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌شود.

جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه دیدار می‌کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین و انتشار از کتاب اولویت‌های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز و توجه به الزامات رشد و شکوفایی اقتصادی در رویکرد‌های مجلس دوازدهم در این کتاب خبر داد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: وصول معوقات حق آلایندگی در استان خوزستان به کمک دادگستری استان به انجام رسید پیش از این مانند یک رویا برای مردم منطقه بود.

رئیس جمهور با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشجویان، محققان و اساتید برای تولید علم، از انحصارگرایی علمی در مغرب زمین گفت و افزود: باور داریم فکر و اندیشه ملت‌های مشرق زمین به ویژه مردم عزیز پاکستان و ملت بزرگ ایران، این توانایی را دارد که در حوزه نوآوری‌های فنی و علمی برای دنیا حرف‌های نو داشته باشد.

نمایندگان مجلس در راستای رفع ایرادات شورای نگهبان درخصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه دارایی‌هایی را که انتقال آن‌ها مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود را مشخص کردند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سال گذشته به نسبت سال 1401، واردات خودرو 20 برابر رشد داشته است گفت: برای اصلاح قانون واردات خودرو کارکرده نیز لایحه‌ای به مجلس تحویل داده شده است.

رئیس جمهور تبادل ظرفیت‌های متنوع متقابل را زمینه تأمین منافع ایران و پاکستان و افزایش قدرت دو کشور دانست و با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط فیمابین نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی پاکستان محسوب می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان از تایید "طرح استفساریه ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی" خبر داد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم صهیونیستی، تأثیرات راهبردی در سطح منطقه و جهان رقم خورد.

به مناسبت دهه ارتش، فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

وزیر نفت از علاقه‌مندی اسلام‌آباد برای بهره‌برداری سریع خط لوله صادراتی گاز ایران به پاکستان (آی‌پی) خبر داد.

نمایندگان مجلس با اصلاح رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند، تأکید کرد که این قانون یکی از قوانین افتخارآمیز مجلس یازدهم خواهد بود.

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مردم شاهین شهر درباره استنکاف دستگاه‌ها از وظایف خود که باعث اشکالات توزیع دارو شد، گفت: مسئولیت کمبود و گرانی دارو بر عهده سه دستگاه وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بانک مرکزی بوده و قطعاً بانک مرکزی در تأمین ارز دارو تأخیر داشته است.