شنبه 15 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه مشرق نیوز

فشار خون بالا روی مغز، قلب، کلیه‌ها و چشم تاثیر مخرب دارد و 50 درصد نارسایی کلیه و نارسایی قلب و سکته‌های قلبی به فشار خون بالا مرتبط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 50 درصد نارسایی کلیه و قلب و سکته‌های قلبی به فشار خون بالا مرتبط است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: بنابر آمار 40 درصد مرکبات تولیدی و 50 درصد سیب درختی در سردخانه‌ها دپو شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سالانه نزدیک به 25 میلیون تن نهاده دامی در کشور استفاده می‌شود که 75 درصد آن وارداتی است، این درحالی است که خشکاله می‌تواند این نیاز را برآورده کرده و به کاهش خروج ارز از کشور کمک کند.

وب‌گاه گسترش

رضا کنگری، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران، اظهار کرده است که به دلیل رکود بازار، برخی از عمده‌فروشی‌ها برای پاس کردن چک‌هایشان به سمت خرده‌فروشی متوجه شده‌اند و همزمان با فعالیت عمده‌فروشی، محصولات خود را با قیمت عمده‌فروشی به خرده‌فروشان عرضه می‌کنند. این روند به ویژه در روزهای تعطیل استقبال خوبی از سوی شهروندان داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (30 بهمن تا 6 اسفند) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لیمو منبع عالی از ویتامین سی، فیبر رژیمی، اسید سیتریک و آهن می‌باشد که دارای فواید فوق‌العاده‌ای برای سلامت جسم است.

وب‌گاه گسترش

اسداله کارگر، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران، با تاکید بر اینکه میوه‌ها برای شب عید به مقدار لازم و کافی موجود هستند، اعلام کرد که تا کنون قیمت برای عرضه در شب عید اعلام نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصلی ترین راز برای نگهداری تازه و طولانی مدت از میوه و سبزیجات، کنار هم قرار ندادن برخی از آنها برای مدت طولانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از ثبات نرخ انواع میوه و صیفی در هفته دوم بهمن خبر داد و گفت: به‌دلیل نوسان نرخ ارز، قیمت موز و آناناس وارداتی نسبت به هفته های گذشته افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمانی‌که صحبت از آلوده‌ترین مکان خانه می‌شود، ناخودآگاه ذهن ما متوجه سرویس بهداشتی می‌رود، این در حالی‌است که مکان‌های آلوده‌تری در خانه وجود دارد، گوشه‌ها و سطوحی که اغلب پر رفت و آمد هستند و نادیده گرفته می‌شوند و بی‌سرو صدا محل تجمع باکتری‌ها و میکروب‌ها می‌شوند. زمانی‌که صحبت از آلوده‌ترین مکان خانه می‌شود، ناخودآگاه ذهن ما متوجه سرویس بهداشتی می‌رود، این در حالی‌است که مکان‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه همگی از علائم رایج سرماخوردگی هستند. بزرگسالان معمولا 2 تا سه بار در سال سرما می‌خورند. چنانچه هر سرماخوردگی هفت تا 10 روز طول بکشد، به‌طور میانگین 18 تا 20 روز از 365 روز سال را بیمار هستید. آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه همگی از علائم رایج سرماخوردگی هستند. بزرگسالان معمولا 2 تا سه بار در سال سرما می‌خورند. چنانچه هر سرماخوردگی هفت تا 10 روز طول...

وب‌گاه فرارو

اگر به طور مرتب به اندازه کافی از پله‌ها بالا بروید خطر بیماری قلبی یا سکته به یک پنجم کاهش خواهد یافت. تحقیقات ایالات متحده در دانشگاه تولین در نیواورلئان نشان داد که پنج گام در روز می‌تواند این کار را انجام دهد. اکثر ما در خانه یا محل کار به پله‌ها دسترسی داریم و می‌تواند راه حلی سریع برای 100000 نفر در بریتانیا باشد که هر ساله به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیشتر بدن‌های سالم برای حذف سموم و ضایعات خود به کمک نیاز ندارند. نقش اصلی اندام‌های گوناگون در سیستم بدن این است که سموم را متابولیسم و حذف کنند. تا زمانی که این سیستم سالم است، کار خودش را هر روز به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نقش اصلی اندام‌های گوناگون در سیستم بدن این است که سموم را متابولیسم و حذف کنند. تا زمانی که این سیستم سالم است، کار خودش را هر روز به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرده است که قیمت سبزیجات در بازارهای میوه و تره‌بار با کاهش 32 درصدی روبرو شده است. همچنین، خبر داده شده است که قیمت میوه نیز ارزان‌تر شده است. این اقدامات می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت‌ها و قابلیت خرید مصرف‌کنندگان داشته باشد.