یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال 79 هزار لیتر گازوئیل

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع

در دو عملیات جداگانه پلیسی 79 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف یک دستگاه تانکر حمل سوخت و کشف 29هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش «جبال بارز جنوبی» این شهرستان هنگام کنترل خودروها در محورهای روستایی به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این تانکر حمل سوخت 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و در این زمینه یک نفر را دستگیر کردند.

خبر دیگر نیز حاکی است، سرهنگ خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: نیروهای پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محور ترانزیتی زرند - راور به دو دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک شدند و آن ها را برای بررسی متوقف کردند که در بازرسی از آن‌ها 50 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش حدود پنج میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این محموله سوخت گازوئیل قاچاق از مبدأ تایباد به بندرعباس حمل می شد.

وی از دستگیری دو متهم در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: متهمان برای صدور حکم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند و دو تانکر بزرگ حامل سوخت نیز توقیف شد.

این مسئول انتظامی یادآورشد: در هنگام دستگیری یکی از متهمان برای رهایی از دست قانون پیشنهاد پرداخت رشوه حدود شش میلیون ریالی را مطرح کرد که سرگرد همتی رئیس پلیس آگاهی شهرستان زرند با پاکدستی و عزت نفس این پیشنهاد را رد کرد و با صورت جلسه موضوع به مقام قضایی منعکس شد.