چهارشنبه 2 خرداد 1403

نخست وزیر بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیدار از پیش برنامه‌ریزی شده میان نخست‌وزیر جدید انگلیس و جو بایدن در لندن لغو شد اما این درحالیست که گفت‌وگو این نخست‌وزیر با محمد بن سلمان و دیگر رهبران جهان پیش از تشییع جنازه ملکه الیزابت در روز دوشنبه همچنان پابرجا باقی مانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: الیزابت دوم، ملکه بریتانیا و اتحادیه کشورهای مشترک المنافع روز پنچ شنبه 17 شهریوماه در سن 96 سالگی بعد از 70 سال سلطنت درگذشت و قرار است صبح روز دوشنبه 19 سپتامبر (28 شهریورماه) مراسم خاکسپاری وی طی تشریفاتی برگزار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد دانشگاه تهران گفت: به نظرم برخی از ایرانی هایی که می‌گویند باید در مراسم ادای احترام به ملکه شرکت کنیم و در برابر این دشمن سرخم کنیم، ایرانی نیستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

" الیزابت دوم "، ملکه بریتانیا و اتحادیه کشورهای مشترک المنافع روز پنچ شنبه 17 شهریوماه در سن 96 سالگی بعد از 70 سال سلطنت درگذشت و قرار است صبح روز دوشنبه 19 سپتامبر (28 شهریورماه) مراسم خاکسپاری وی طی تشریفاتی برگزار شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

صدها هزار نفر در خیابان‌ها صف کشیدند تا با ملکه الیزابت دوم که طولانی ترین دوران سلطنت تمام ادوار را داشت خداحافظی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

زنان در 15 کشور اروپایی در مقام رئیس جمهوری یا نخست وزیری هستند.

خبرگزاری مهر

بررسی تیتر برخی رسانه‌های خاورمیانه نشان می‌دهد رسانه‌های ضدجریان نتوانستند در میدان خبر مرگ ملکه الیزابت دوم، محوریت را به دست بگیرند و تریبون ملت‌های منتقد سیاست‌های بریتانیا باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله جنتی تاکنون دو بار ازدواج کرده است. وی بار اول در سال 27، در ایام طلبگی با صدیقه مظاهری جان نثاری ازدواج کرد و صاحب چهار پسر به نام های علی، حسن، حسین و محمد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تشییع جنازه ملکه در کلیسای وست‌مینستر برگزار خواهد شد. او اولین ملکه بریتانیایی است که از سال 1760 مراسم خاکسپاری‌اش در این کلیسا برگزار می‌شود. در حالی که پیکر ملکه ساعت 11 به کلیسا می‌رسد این اتفاق با دو دقیقه سکوت همراه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.

وب‌گاه ورزش سه

مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از بوسه یکی از هواداران سلطنت به دست پادشاه جدید انگلیستان را مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدیویی پربازدید از لیز تراس نخست وزیر بریتانیا که در زمان دانشجویی سلطنت وراثتی در بریتانیا رو «شرم‌آور» توصیف کرده بود را ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از اعلام رسمی خبر فوت ملکه الیزابت دوم، اعلامیه رسمی فوت ملکه در ورودی کاخ باکینگهام نصب شد.