چهارشنبه 2 خرداد 1403

نخست وزیر بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا

وب‌گاه فرارو

بی‌بی‌سی پس از حذف «گری لینه‌کر» از برنامه معروف فوتبالی این شبکه با واکنش شدیدی مواجه شده و بازیکنان لیگ برتر نیز در پی تحریم این شبکه هستند.

وب‌گاه عصر ایران

گویا مسؤولان لینه‌کر را تحت فشار گذاشتند که بابت صحبت‌هایش عذرخواهی کند که او حاضر به انجام این کار نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پس از تعلیق گری لینه‌کر، فوتبالیست سابق و مجری معروف شبکه BBC به دلیل نقد برخی سیاست‌های دولت، دیگر مفسران ورزشی سرشناس و همین‌طور برخی سرمربیان و بازیکنان لیگ فوتبال انگلستان نیز اعلام کردند در حمایت از او در برنامه ویژه این شبکه حاضر نخواهد شد.

وب‌گاه گسترش

اظهار نظر گری لینکر درباره لایحه جدید دولت بریتانیا برای پناهجویان باعث تعلیق او و در پی آن به هم ریختن شبکه BBC و برنامه Match Of The Day شد.

وب‌گاه عصر ایران

قانون جدید به این معنی است که هر کسی که با قایق‌های کوچک وارد بریتانیا شود، درخواست پناهندگی او پذیرفته نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

بریتانیا و اتحادیه اروپا توافقنامه‌ای را درباره موضوع تجارت در دوران پس از برگزیت و ایرلند شمالی امضا کردند تا به مناقشات تجاری در این منطقه پایان دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس قوانین فدرال در امریکا، وزارت خارجه باید هدایای دریافت شده از سوی مسوولان ارشد را اگر قیمت آنها بیش از 415 دلار باشد؛ اعلام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

"نیکولا استورجن"، وزیر اول اسکاتلند که خواهان سیاستی کاملاً متفاوت برای اسکاتلند نسبت به دولت بریتانیا در لندن بود حالا کناره گیری خود را اعلام کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که کشورش در تلاش است تا دارایی های خارجی روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه "هامبورگر ابند بلات" آلمان در مطلبی به نتیجه حکومت صد روزه "ریشی سوناک" نخست وزیر انگلیس پرداخته و نوشت: ریشی سوناک به مدت 100 روز نخست وزیر بریتانیا بوده است و نتیجه این حکومت بسیار بد و دچار هرج و مرج است. او با بسیاری از مسائل دست و پنجه نرم می‌کند. ریشی سوناک در واقع می‌خواست این هفته در مورد سیستم سلامت کشور و به طور خاص، در مورد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غربی‌ها در یک تغییر جهت تند تصمیم گرفته‌اند کمک‌های خود به اوکراین را به شدت افزایش دهند؛ اما این کمک‌ها تا چه حد با هدف و استراتژی مشخصی برای پایان دادن سریع‌تر به جنگ ارسال می‌شوند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر انگلیس در اظهارات مداخله جویانه خواستار پاسخگویی ایران درباره شرایط مرگ و دفن علیرضا اکبری شد.

وب‌گاه عصر ایران

حزب کارگر: نگرانی از زدوبند و تضاد منافع میان رئیس بی بی سی و دولت است.

وب‌گاه عصر ایران

او پیش از این وقتی وزیر بود به دلیل نقض قرنطینه کرونایی و مشارکت در میهمانی نخست وزیر، از سوی پلیس جریمه شده بود.