سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نخست وزیر بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا

وب‌گاه عصر ایران

جریمه نبستن کمربند در خودرو در انگلیس می تواند به 500 پوند (617 دلار) برسد.

وب‌گاه عصر ایران

تانک چلنجر 2 یک گزینه مهم برای ارتش اوکراین خواهد بود زیرا این کشور نیاز مبرمی به سامانه های تسلیحاتی پیشرفته‌تر در مقابله با ارتش روسیه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد که بریتانیا بیش از هزار دستگاه فلزیاب و صد کیت خنثی سازی بمب به اوکراین تحویل داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بیانیه وزارت دفاع انگلیس آمده است: بریتانیا بیش از هزار دستگاه فلزیاب والون و صد کیت خنثی‌سازی بمب به اوکراین برای کمک به پاکسازی میدان‌های مین و ایمن‌سازی مناطق بازپس‌گرفته‌شده، خانه‌های افراد غیرنظامی و زیرساخت‌ها به اوکراین اهدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلنسکی با پوشیدن شلوار و ژاکت سبز زیتونی - برند خود - در اولین سفر خارجی خود در زمان جنگ، با رئیس جمهور جو بایدن ملاقات کرد و در آن خواستار ادامه حمایت ها در سال 2023 شد.

وب‌گاه عصر ایران

انجمن صنفی (سندیکا) پرستاران با هشدار به دولت، 48 ساعت مهلت داد به خواسته پرستاران پاسخ مثبت دهد در غیراین صورت پرستاران دوباره اعتصاب خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در روزهای گذشته عکاسان جهان لنزهای خود را روی برد و باخت تیم‌های فوتبال در قطر و حملات موشکی در اوکراین زوم کردند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون کمیسیون اروپا به نمایندگی از اتحادیه اروپا نیز با انتشار توئیتی در واکنش به تعلیق حساب این خبرنگاران نوشت: «خبر تعلیق خودسرانه خبرنگاران در توییتر نگران‌کننده است.»‌

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به دنبال انتقادات جهانی به تعلیق حساب کاربری چند خبرنگار آمریکایی و برگزاری یک همه‌پرسی در توییتر، «ایلان ماسک» در نهایت اعلام کرد که حساب خبرنگاران تعلیق‌شده را بازمی‌گرداند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهر ملیتوپل واقع در جنوب اوکراین، منطقه ای واقع در جمهوری خودخوانده دونتسک و کریمه هدف چند انفجار قرار گرفت. به نوشته خبرگزاری سی ان ان، انفجارهای میلتوپل در میانه گزارش مقام های دو طرف مبنی بر حمله موشکی به اوکراین رخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روبرتو متسولا، رئیس پارلمان اروپا به دنبال بازداشت اوا کایلی، نایب رئیس این پارلمان در جریان عملیات پلیس بلژیک برای تحقیق در یک پرونده فساد مالی تصمیم به تعلیق او از وظایفش گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

اظهارات نخست وزیر انگلیس تنها یک روز پس از آن بیان شد که اتحادیه‌های Unite، Unison و GMB - که نماینده کارکنان آمبولانس، پیراپزشکان، مسئولین تماس و دستیاران مراقبت‌های اضطراری هستند - اعلام کردند که اعتصاب‌های هماهنگ با بیش از 10000 کارمند را در 21 و 28 دسامبر آغاز خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد این کشور کنترل سه شهرک در منطقه دونتسک اوکراین را به دست گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه معتقد است ولودیمیر زلنسکی وارد «مدار خاص» شده و اکنون باج خواهی از غرب را آغاز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری اوکراین نخستین مقام خارجی بود که ریشی سوناک پس از رسیدن به مقام نخست وزیری با او تماس گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خوانندگان روزنامه انگلیسی تلگراف از ظاهر و رفتار ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در دیدار با ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا انتقاد کردند.