چهارشنبه 2 خرداد 1403

نخست وزیر بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جیمزکلورلی، وزیر خارجه بریتانیا در کنفرانس امنیتی بین المللی در منامه پایتخت بحرین مدعی شد همکاری‌های معمول نظامی بین ایران و روسیه تهدیدی برای امنیت خاورمینه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا برای اولین بار وارد کی یف، پایتخت اوکراین شد و در باب حمایت قاطع از اوکراین که اسلافش نیز بر آن تاکید داشتند و ارائه بسته دفاع هوایی جدید به این کشور جهت سرنگونی پهپادهای روس تعهد داد.

خبرگزاری دانا

ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا، از کشورهای ثروتمند دارای کشاورزی توسعه یافته خواست برای مبارزه با مشکل فزاینده گرسنگی در جهان ذخایر غلات را آزاد کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کارکنان وزارت دادگستری دومینیک راب را فردی "بی ادب" و دارای رفتار "دشمنانه" توصیف کردند که نه تنها کاربلد نیست بلکه تهدید می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتشار یک پیام مرموز از سوی نخست وزیر پیشین انگلیس به وزیر خارجه آمریکا با واکنش سخنگوی وزارت خارجه روسیه همراه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این که سیاستمداران عاشق فوتبال و تیم به خصوصی باشند هم ممکن است برخی اوقات پشتش یک سیاستی پنهان شده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخاب ریشی سوناک به عنوان نخست وزیر بریتانیا و مقام اول این کشور از چند منظر قابل تامل است؛ فقط هفت هفته پیش، او در جریان رقابت ها برای رهبری حزب محافظه کار از لیز تراس شکست خورد حالا امروز پس از پیروزی و عهده داری رهبری توری ها به سرعت توانسته از خرابه های ریاست کوتاه مانده تراس بیرون آمده و حالا با امضای ریچارد سوم، وارد خانه شماره ده خیابان داونینگ شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر مهم سخنگوی دولت درباره بازگشت علی کریمی به کشور، نظرات تند نخست وزیر انگلیس درباره ایران و ناگفته‌های حاجی ایرانی از زندان عربستان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که پوتین به طور ضمنی به شکست در طرح بسیج محدود اعتراف کرد، پاپ فرانسیس خواهان پرهیز از یو هولوکاست هسته‌ای شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح ایلان ماسک برای اخراج 75 درصد از کارکنان توئیتر،«ریشی سوناک» با تایید پادشاه «چارلز سوم» نخست وزیر بریتانیا شد و رئیس‌جمهوری آلمان در سفری غیر منتظره به اوکراین رفت از جمله عناوین نخست روزنامه‌های مطرح جهان در روز سه‌شنبه سوم آبان (25 اکتبر) است.

وب‌گاه گسترش

ریشی سوناک پس از دیدار با پادشاه چارلز سوم در کاخ باکینگهام رسماً نخست وزیر بریتانیا شد. سوناک اولین نخست‌وزیر منصوب شده توسط پادشاه چارلز سوم و سومین نخست‌وزیر بریتانیا در سال جاری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری العربی الجدید در یادداشتی به قلم ناصر السهلی از بروکسل با عنوان «اروپا در تیررس خشم از وضع معیشت: اقتصاد، سیاستمداران را ترسانده است» آورده است، با شدید شدن سوز سرمای زمستان، آتش خشم مردم اروپا از وضعیت بغرنج تورم و بحران انرژی در این قاره شعله‌ورتر می‌شود. در این یادداشت آمده است: این روزها سردرگمی و بلاتکلیفی بر وضعیت زندگی اروپاییان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به رفتار بازار در هفته گذشته و داده های گردآوری شده، وضعیت دارایی های ریسکی چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیز تراس، نخست وزیر بریتانیا پس از کمتر از دو ماه از سمت خود در یک سخنرانی در خارج از خیابان داونینگ استعفای خود را اعلام کرد و با اختلاف بسیار، کوتاه‌مدت‌ترین نخست‌وزیر بریتانیا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استعفای تراس، همانی که در بازه زمانی کوتاه صدارت جرج کانینگ در قرن نوزدهم را یادآوری کرد، حزب محافظه کار را با چالش های جدی تری روبه رو کرده است.