سه‌شنبه 1 خرداد 1403

نخست وزیر بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی اعلام کرد که مقامات انگلیس در حال رایزنی با نمایندگان بخش خرده‌فروشی هستند تا راه‌هایی را برای مهار تورم مارپیچ قیمت مواد غذایی بدون اعمال سقف قیمت پیدا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر اوکراین در تصمیمی غافلگیرکننده، شخصا در نشست هیروشیما شرکت کرد و از فرصت مواجهه با مودی و لولا، رهبران دو کشور در حال توسعه که برای حفظ روابط نزدیک با مسکو تلاش کرده‌اند، استفاده کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، "ان تی وی" آلمان در مطلبی نوشت: "ریشی سوناک"، نخست وزیر بریتانیا اخیرا با اظهاراتی باعث نارضایتی رهبری چین شده است. سوناک در حاشیه اجلاس سران جی 7 چین را "بزرگترین چالش" برای امنیت و رفاه جهانی توصیف کرد که این اظهارات منجر به ناراحتی‌های دیپلماتیک شد. ان تی وی آلمان در ادامه این گزارش نوشت: به این ترتیب روابط چین و بریتانیا پس از اجلاس سران...

وب‌گاه عصر ایران

قیمت جوراب ریشی سوناک 8 پوند (حدود 6 دلار) و از هیروشیما خریداری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم امروز تاجگذاری پادشاه بریتانیا، 100میلیون پوند هزینه برداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب محافظه‌کار بریتانیا به رهبری ریشی سوناک، نخست وزیر این کشور نتوانست در انتخابات محلی نتیجه قابل قبولی کسب کند و با شکست سنگینی مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استعفای "ریچارد شارپ" رئیس بی بی سی بعد از آن روی داد که مشخص شد او به نخست وزیر وقت بریتانیا (بوریس جانسون) برای گرفتن حدود یک میلیون دلار وام، کمک کرده است. کمک برای یافتن ضامن بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس بی بی سی به دنبال افشای کمک او به نخست وزیر وقت انگلیس برای گرفتن وام، استعفا کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مستعفی: احساس می کنم اگر تا پایان دوره در سمت خود باقی بمانم این موضوع، بی بی سی را از تمرکز بر ارائه کار عالی منحرف می کند.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران فوتبال از نتیجه شکست تاتنهام مقابل نیوکاسل برای شوخی در فضای مجازی استفاده می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بایدن موضوع مرزهای تجاری ایرلند شمالی را یک مشکل تجارت داخلی در یک کشور دیگر نمی‌داند، بلکه آن را تهدیدی واقعی برای توافق دیرینه «جمعه خوب» می بیند که به دهه‌ها خشونت فرقه‌ای بین پروتستان‌های طرفدار انگلستان و کاتولیک‌های طرفدار ایرلند پایان داد.

وب‌گاه فرارو

«ریچارد شارپ» رئیس بی‌بی‌سی پس از عذرخواهی به دلیل حواشی پیرامون «گری لینکر» مجری معروف برنامه فوتبالی این شبکه، تحت فشار فزاینده‌ای برای استعفا قرار داد.