یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم هندبال جوانان دختر گفت: پیش‌بینی ما پیروزی برابر چین و چین‌تایپه در قهرمانی آسیا و کسب مدال بود، اما نتوانستیم از پس مدعیان قاره کهن بربیاییم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری با بیان اینکه هدف نخستم رسیدن به المپیک است گفت: با تلاش و پشتکار می‌توان به مدال المپیک پاریس رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راز قتل‌های سریالی خفاش شب از حدود دو ماه و نیم قبل از دستگیری او فاش شد. زمانی که ماموران پلیس هر چند روز یک بار جسد سوخته زنانی را در اطراف تهران پیدا می‌کردند که به طرز وحشیانه‌ای کشته شده بودند

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - تیم وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی با کسب 9 مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات وزنه برداری کشور در رده سنی جوانان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال پیراهن امضا شده خود را برای علیرضا بیرانوند، گلر تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس فرستاد.

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها وجود دارد و تیراندازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

وب‌گاه ورزش سه

سهیل مهدی اعلام کرد که جام حذفی برای تیمهای لیگ برتری از نیم فصل دوم آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روزهای اخیر، برخی رسانه ها از علاقه باشگاه پرسپولیس به عبدالرزاق حمدالله خبر دادند. مهاجمی که فصل قبل آقای گل عربستان شد و نقش مهمی در قهرمانی الاتحاد آن هم پس از 14 سال داشت ولی با آمدن کریم بنزما، جایگاه متزلزلی در انتظار اوست.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره آینده‌دار سپاهان بدون تعیین تکلیف تیم آینده‌اش در اردوی تیم المپیک حضور دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حیوانات دورگه (هیبرید) حیواناتی هستند که حاصل جفت‌گیری دو حیوان متفاوت ولی با ژن نزدیک به هم هستند. دو رگه‌ها معمولاً بی‌جنسیت هستند و قادر به جفت‌گیری نیستند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش چند نوستالژی، فیلم‌های سینمایی جدیدی را برای آنتن آخر هفته تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مار گورخری یک گونه کلاهدار سیاه مار کبری است که بومی چندین کشور جنوبی آفریقا است.

وب‌گاه ورزش سه

خیلی از هواداران استقلال، هنوز یک قاب عکس از تیم رؤیایی لیگ دوازدهمشان دارند. حالا اما دیگر هرقدر به آن تصاویر نگاه کنند، ستاره ای به چشمشان نمی‌خورد که هنوز مشغول بازی باشد.

وب‌گاه ورزش سه

جام جهانی زنان در شرایطی از تاریخ 20 جولای تا 20 آگوست در استرالیا و نیوزلند برگزار خواهد شد که جوایز این دوره از مسابقات افزایش چشمگیری داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

یاسین بونو و یوسف النصیری، دو بازیکن تیم ملی مراکش، در بازار نقل و انتقالات تابستانی جاری در آستانه جدایی از سویا هستند.

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس آلکاراس اسپانیایی و دنیل مدودف روس برای رسیدن به فینال رقابت های تنیس ویمبلدون برابر هم به میدان می‌روند و نواک جوکوویچ نیز به مصاف یانیک سینر می‌رود.