جمعه 7 اردیبهشت 1403

نزدیک شدن امارات به پلی‌آف جام جهانی با پیروزی برابر سوریه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نزدیک شدن امارات به پلی‌آف جام جهانی با پیروزی برابر سوریه

تهران - ایرنا - دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و سوریه در هفتمین هفته مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2022 با پیروزی امارات به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و سوریه عصر امروز (جمعه) در چارچوب هفته هفتم مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2022 در ورزشگاه آل‌مکتوم امارات برگزار شد و در نهایت امارات توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در نیمه نخست این دیدار «کایو کوره‌آ» توانست در دقیقه 43 برای امارت گلزنی کند تا تیم میزبان به عنوان تیم برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم این بازی نیز «یحیی الغسانی» توانست در دقیقه 70 دومین گل امارات را وارد دروازه سوریه کند تا میزبان در آستانه دومین پیروزی خود در این مرحله قرار بگیرد.

در پایان امارات موفق شد با همین 2 گل 9 امتیازی شود و جاشگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کند. سوریه نیز با این شکست 2 امتیازی ماند و در رده ششم قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای گروه A که امروز برگزار شد، تیم کره‌جنوبی توانست لبنان را با یک گل شکست دهد و همچنین تیم ملی فوتبال ایران نیز موفق شد با شکست دادن عراق به عنوان اولین تیم آسیایی در مسابقات انتخابی جام جهانی، مسافر قطر شود.

برچسب‌ها