یک‌شنبه 15 مهر 1403

نشست صمیمانه استادان و متخصصین زنان و زایمان در بیمارستان هاجر نزاجا برگزار شد + عکس

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نشست صمیمانه استادان و متخصصین زنان و زایمان در بیمارستان هاجر نزاجا برگزار شد + عکس

به منظور اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه افزایش جمعیت در کشور، نشست صمیمانه استادان و متخصصین زنان و زایمان کشور با محوریت فرزند آوری در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، دکتر سوسن عزیز محمدی، رییس بیمارستان هاجر نزاجا در نشست صمیمانه استادان و متخصصین زنان و زایمان کشور با محوریت فرزند آوری که به منظور اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه افزایش جمعیت در کشور در این بیمارستان برگزار شد، گفت: جمعیت، میراث ملی است و باید در این حوزه گام‌های اساسی برداشته شود، در نیروی زمینی ارتش با برگزاری جلسات تخصصی فرزندآوری توانسته‌ایم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز موضوع فرزندآوری در نیروی زمینی ارتش بعنوان تکلیف تعریف شده است، افزود: یکی از سه اصول فرماندهی در نزاجا، ولایت محوری است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در حوزه افزایش جمعیت در کشور و با تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش در حوزه ناباروری طرح‌ها و برنامه‌های مهمی در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر پس از این طرح در حوزه فرزندآوری شاهد امیدواری و نتایج بسیار دلگرم‌کننده‌ای هستیم. رییس بیمارستان هاجر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه زنان و زایمان در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و ادامه داد: امروز نیروی زمینی محوری، پیشگام در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه افزایش جمعیت و جلوگیری از پیری زودرس جمعیت است. در ادامه این مراسم رییس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت و درمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در خصوص اقناع ذهن نخبگان کشوری اظهار کرد: تازمانی که ما ذهن نخبگان و جامعه برای موضوع بحران جمعیت در کشور اقناع نکنیم، نرخ باروری جمعیت افزایش پیدا نخواهد کرد. همچنین دکتر کبری جودکی، متخصص زنان و زایمان عنوان کرد: این فرهنگ‌سازی باید مداومت و استمرار داشته باشد تا نخبگان ما از کشور خارج نشوند، پیر شدن فقط عدم زاد و ولد نیست، پیر شدن به معنی عروج استعدادهای کشور است. گفتنی است این مراسم به منظور توجیه فرزندآوری در بین کارکنان نیروی زمینی ارتش بود که با حضور بخشی از خانواده‌های کارکنان بیمارستان هاجر برگزار شد.
نشست صمیمانه استادان و متخصصین زنان و زایمان در بیمارستان هاجر نزاجا برگزار شد + عکس 2
نشست صمیمانه استادان و متخصصین زنان و زایمان در بیمارستان هاجر نزاجا برگزار شد + عکس 3
نشست صمیمانه استادان و متخصصین زنان و زایمان در بیمارستان هاجر نزاجا برگزار شد + عکس 4
نشست صمیمانه استادان و متخصصین زنان و زایمان در بیمارستان هاجر نزاجا برگزار شد + عکس 5