جمعه 31 فروردین 1403

نظارت دقیق بر بازار لازمه موفقیت طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نظارت دقیق بر بازار لازمه موفقیت طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها است

گنبدکاووس - ایرنا - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با مهم دانستن طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها و تقدیر از اقدام شجاعانه دولت آیت الله رییسی برای اجرای آن گفت: نظارت دقیق بر بازار توسط مدیران و مسوولان لازمه موفقیت این طرح ملی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محسن کیایی دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حمزه سیدالشهداء و حضرت عبدالعظیم حسنی و همچنین سالروز رحلت آیت الله بهجت و وفات آیت الله فاطمی‌نیا در جمع اعضای ستاد نمازجمعه گنبدکاووس گفت: اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها برای اقتصاد بیمار کشور ضرورت اساسی است.

وی با یادآوری اینکه اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها باید در دولت قبل اجرا می‌شد افزود: آیت الله رییسی در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اجرای این طرح را که مورد تایید کارشناسان اقتصادی نیز بود با شجاعت شروع کرد و همه وظیفه داریم به دولت انقلابی برای موفقیت در این جراحی بزرگ اقتصادی کمک کنیم.

حجت الاسلام کیایی اضافه کرد: اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها توسط دولت مورد انتقاد دشمنان انقلاب و رسانه‌های حامی آنها قرار گرفته و آنان را عصبانی کرده است و این نشان از درستی اقدام دولت انقلابی آیت الله رییسی دارد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان ادامه داد: بدون تردید اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها ثمرات زیادی برای اقتصاد و مردم دارد و امروز همه ما وظیفه همراهی با دولت برای موفقیت این طرح بزرگ اقتصادی را داریم.

وی با تاکید برضرورت روشنگری، تبیین و آگاهی بخشی به جامعه از سوی ائمه جمعه و جماعات، علما و روحانیون، مدیران و مسوولان، کارشناسان، معتمدان و متنفذین و رسانه‌های ارتباط جمعی، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک دولت با موفقیت از این گردنه سخت عبور کرده و رضایتمندی مردم نیز فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام کیایی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدای صدر اسلام، حضرت عبدالعظیم حسنی و رحلت آیت الله بهجت و فاطمی نیا، در وصف ابعاد مختلف شخصیت آنها بالاخص خصوصیت ولایتمداری و زمان شناسی آنها در همراهی با پیامبر (ص) و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز انقلاب و رهبری بیان کرد.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تسلیت مناسبت‌های اشاره شده، برلزوم تبیین ابعاد مختلف شخصیتی صحابه صدر اسلام برای نسل امروز جامعه توسط علاقمندان به تحقیق و پژوهش تاکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد زندگی، شخصیت و کرامات صحابه نبی مکرم اسلام نیاز به دوباره نویسی دارد و آگاهی بخشی بیشتر به مردم دارد زیرا گذشت تاریخ و گرد و غبار ناشی از آن نگذاشته تا حقیقت مطلب در مورد آنها بیان شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: اینکه به حضرت حمزه مقام سیدالشهدا داده شد و یا اینکه ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با ثواب زیارت امام حسین (ع) است، نشان از جایگاه والای آنها دارد که باید برای مردم و نسل جوان گفته شود.

گنبدکاووس با 411 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها