یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نفحات

نفحات

وب‌گاه خبر آنلاین

فرازهای این دعا عبارت است از: 1- در کمین «فرصت» ها 2- فرصت ها همچون ابر، گذرانند 3- حیات برهانی 4- بنده ای تسلیم و خاضع.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرصتی بسیار بسیار پرارزش در اختیار ماست که باید برای بهره‌برداری از همه لحظات این شب‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - امسال مردم مومن و روزه‌دار کشور اگر چه حال و هوایی متفاوت از ماه مبارک رمضان را تجربه می‌کنند، اما شیرینی مهمانی خدا نمی‌تواند تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شورای فرهنگ عمومی قم در بیانیه ضمن تبریک فرارسیدن ماه عبادت و بندگی از عموم مردم استان برای مشارکت در رزمایش مواسات و کمک مومنانه برای جبران بخشی از مشکلات معیشتی خانواده‌های آسیب‌دیده در اثر شیوع کرونا تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) از اختصاص بخشی از حقوق کادر این مدرسه علمیه برای تهیه بسته معیشتی ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: رزمایش مومنانه با عنوان «نفحات صور» آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیرخانی آن‌طور که خودش گفته به تمام ایران سفر کرده و بیش از 30کشور جهان را هم دیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتادمین شماره هفته‌نامه «دانشجویان» منتشر شد. این شماره به مسائل روز دانشگاه از جمله تعطیلی آموزش عالی با توجه به شیوع ویروس کرونا اختصاص دارد. "نفحات درس" عنوان اصلی این شماره "دانشجویان" است که به موضوعاتی از جمله مشکلات این روزهای دانشگاه ها به خصوص آموزش مجازی و حاشیه های دانشجویان شهریه پرداز گزارش هایی را اختصاص داده است. گفتگو با اساتید...

وب‌گاه فرارو

نیمه شعبان از اعیاد بزرگ مسلمان است و شب و روز بسیار مبارکی است و از جمله برکات این شب مبارک آن است که ولادت با سعادت حضرت صاحب عصر امام زمان ارواحنا له الفداء در سحر این شب سال دویست و پنجاه و پنج در سامراء واقع شده و باعث مزید شرافت این شب مبارک شده است.

خبرگزاری مهر

کتاب «نیم‌دانگ پیونگ‌یانگ» شامل سفرنامه کره شمالی رضا امیرخانی توسط نشر افق به چاپ سوم رسید.

خبرگزاری دانا

همزمان با فرا رسیدن پانزدهمین روز از ماه شعبان، اعمال مربوط به شب و روز نیمه شعبان منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرا رسیدن پانزدهمین روز از ماه شعبان، اعمال مربوط به شب و روز نیمه شعبان منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرا رسیدن پانزدهمین روز از ماه شعبان، اعمال مربوط به شب و روز نیمه شعبان منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

کانون انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران از تلاش سرداران جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی برای صیانت از سلامت روانی جامعه در مواجهه و مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

خبرگزاری ایسنا

ماه شعبان یکی از عزیزترین ماه‌های اسلامی و یادآور خاطره‌های بزرگ است که از همه مهمتر، خاطره میلاد مبارک سالار شهیدان کربلا، امام حسین (ع) و میلاد فرخنده حضرت بقی‌الله مهدی منتظر (ع) است که فضای این ماه را به بوی ولایت عطرآگین ساخته است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل دینی گفت: امسال ماه رجب مصادف با آغاز سال جدید است، در این ایام شایسه است تلاش کنیم به هر نحوی دیگران را شاد کنیم که اهل‌بیت (ع) برای اینکار، ثمرات بسیاری بیان فرموده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها بیشتر کشور‌های دنیا درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی‌هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می‌کنند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می‌دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی‌توان از آن گذشت. گاهی شرایطی پیش می‌آید که مجبور می‌شویم تا در خانه...