یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نفحات

نفحات

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت:"وقتی خبر به گوش آقا روح‌الله می‌رسد، خود را به حیاط مدرسه می‌رساند. عبایش را کنار می‌گذارد، به حجره‌های اشغال شده می‌رود و با عتاب از اشغالگران می‌خواهد اتاق‌ها را خالی کنند، یک سیلی هم به گوش گنده‌ترین آن‌ها می‌زند.

خبرگزاری تسنیم

"وقتی خبر به گوش آقا روح‌الله می‌رسد، خود را به حیاط مدرسه می‌رساند. عبایش را کنار می‌گذارد، به حجره‌های اشغال شده می‌رود و با عتاب از اشغالگران می‌خواهد اتاق‌ها را خالی کنند، یک سیلی هم به گوش گنده‌ترین آن‌ها می‌زند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چند سالی است که محتوا و مضامین سطحی و سبک به اضلاعی از حوزه کتاب و رمان‌نویسی در ایران رسوخ کرده است. اصحاب کتاب و نویسندگان وظیفه دارند که نگذارند سندروم سینما در حوزه کتاب هم تکرار شود.

خبرگزاری تسنیم

یک مستندساز می‌گوید که نادر طالب‌زاده با وجود فشار و تهدید آخ نگفت و اتفاقاً مانند کارخانه تولید محتوا مدام کار می‌کرد. اما مهم‌ترین کار او این بود که چون از غرب آمده بود، خود انگیزه و صدای قشر منتقد در غرب و آمریکا به خود تمدن غرب بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نادر طالب‌زاده با حضور گسترده دوستان و همراهان این هنرمند از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تشییع نادر طالب‌زاده تأکید کرد که ما مردان بزرگ را تا وقتی هستند اذیت می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تشییع نادر طالب‌زاده تأکید کرد که ما مردان بزرگ را تا وقتی هستند اذیت می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر زنده یاد نادر طالب‌زاده پژوهشگر، کارگردان سینما و مجری تلویزیون صبح امروز یازدهم اردیبهشت ماه با حضور جمع زیادی از مردم در مقابل مسجد بلال صداوسیما آغاز شد. در ابتدای این مراسم که با حضور جمع زیادی از علاقمندان به نادر طالب‌زاده آغاز شد، نوای حاج‌صادق آهنگران پخش شد. این مراسم در ساعت 9:25 با پخش آیاتی از قرآن مجید به صورت رسمی...

خبرگزاری میزان

مراسم تشییع پیکر نادر طالب‌زاده کارگردان سینما، مجری تلویزیون و دبیر جشنواره افق نو صبح امروز یازدهم اردیبهشت ماه ساعت 9:25 و با حضور هنرمندان و دوستداران وی از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از سعدی شیرازی به عنوان شاعر نامداری یاد کرد که حقایق عمیق را با زبان ساده بیان می کرد.

خبرگزاری مهر

عبدالرحمن جامی در اواسط سده نهم هجری دو بیت از باب اول گلستان را به خط خود تحریر کرد.

خبرگزاری مهر

سعدی پژوه تاجیکی در آیین بزرگداشت سعدی گفت: تسلط شوروی بولشویک بر منطقه باعث شد توجه نسل ما به امثال سعدی کمتر باشد. در طول هفتاد سال تسلط شوروی، تاجیک‌ها هیچ‌گاه نسخه کامل گلستان را ندیدند.

خبرگزاری مهر

کتاب «مکیال‌الیقین فی بیان اصول الدین» مرحوم آیت‌الله العظمی شیخ محمدرضا کلباسی اشتری و تصحیح و تحقیق احمد کلباسی اشتری توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

در دعای روز سوم ماه رمضان گفته می‌شود «خدایا در این ماه، فهم و آگاهی را روزیم کن، و از کم عقلی و بی اطلاعی دورم کن، و از هر خیر و نیکی که در این ماه نازل می شود بهره ای برایم قرار ده، ای بخشنده ترین بخشندگان»

خبرگزاری مهر

ویژگی‌های خاص شهید باکری او را متناسب با نقد جامعه و مسئولان امروز می‌سازد. چقدر امروزه جای چنین شخصیت‌هایی در اداره نظام خالی می‌نماید؛ بله ما مهدی نیستیم و به مهدی‌ها نیاز داریم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی نوشت: سالی که گذشت شامل موفقیت‌های ارزشمندی برای انقلاب اسلامی در سطح منطقه و کشور همچون اخراج مفتضحانه آمریکا از افغانستان بود.