یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نفحات

نفحات

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به فرماندهی معظم کل قوا و هم میهنان عزیز اسلامی تبریک گفت و یادآور شد: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است. بر اساس این گزارش، متن پیام وحیدی به شرح زیر است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که با امید و مجاهدت و پشتکار مردم...

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور باصدور پیامی هفته دفاع مقدس رابه فرماندهی معظم کل قوا و هم‌میهنان عزیز اسلامی تبریک گفت و یادآور شد: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به فرماندهی معظم کل قوا و هم میهنان عزیز اسلامی تبریک گفت و یادآور شددفاع مقدس صرفا صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت ترین لحظات بود.

خبرگزاری تسنیم

وحیدی در پیامی اظهار داشت: دفاع مقدس صرفا صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود بلکه عرصه بروز تمام جلوه‌های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت‌ترین لحظات بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نکوداشت اولین سالگرد رحلت آیت الله حسن حسن زاده آملی (قدس سره الشریف) 12 مهرماه در قم برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

مجلد دیگری از مجموعه گزیده طنز در زمره آخرین بازمانده‌های قلم مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد باعنوان «گزیده آثار منثور طنز عبدالرحمن جامی» توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

خبرگزاری دانا

دولت شهید رجائی، نخستین دولت مکتبی و انقلابی در جمهوری اسلامی است که پس از حاکمیت لیبرال‌ها در کشور، عهده دار امور مملکت شد اما نظام سلطه با استفاده از جریان نفوذ اولین رئیس جمهور انقلابی کشور را تنها 28 روز پس از تصدی مقام ریاست جمهوری به شهادت رساند.

خبرگزاری مهر

مشکلات توسعه نفتی کشور در نشست نقد و بررسی کتاب «نفحات نفت» مورد بررسی قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر

رضا امیرخانی گفت: خسرو باباخانی یک نویسنده است و نویسنده‌ای که مستندنگاری می‌کند، موجب توسعه کشور است. اگر می‌خواهیم بدانیم در آینده چه می‌خواهیم انجام دهیم، باید مستندنگاری کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین جلسه از سلسله جلسات عصراندیش روز شنبه 1 مردادماه با حضور سلمان ایزدی فارغ التحصیل رشته فلسفه علم و تربیت، در دفتر مرکزی دانشگاه توسعه اجتماعی رسالت برگزار شد. در این جلسه سلمان ایزدی به ارائه و شرح خلاصه‌ای از محتوای کتاب " «ایران، جامعه کوتاه مدت» تالیف دکتر محمدعلی همایون کاتوزیان پرداخت. ایزدی در ابتدا اظهار داشت: کتاب «ایران، جامعه کوتاه...

وب‌گاه 55 آنلاین

فال حافظ امروز شنبه 21 خرداد را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال حافظ امروز را بخوانید. نیت کن، خیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهقانی گفت: زیارت حرم حضرت معصومه (س) از مهم‌ترین توفیقات الهی به حساب می‌آید، چنانکه علمای بزرگی مقید بودند پیش از افطار به زیارت بیایند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی خبر به گوش آقا روح‌الله می‌رسد، خود را به حیاط مدرسه می‌رساند. عبایش را کنار می‌گذارد، به حجره‌های اشغال شده می‌رود و با عتاب از اشغالگران می‌خواهد اتاق‌ها را خالی کنند، یک سیلی هم به گوش گنده‌ترین آن‌ها می‌زند.