شنبه 2 تیر 1403

نقشه فشارهای حداکثری دشمن حاصلی نخواهد داشت / سرائیل از غرب و شرق در محاصره جبهه مقاومت است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نقشه فشارهای حداکثری دشمن حاصلی نخواهد داشت / سرائیل از غرب و شرق در محاصره جبهه مقاومت است

بازیاد گفت: دشمن قصد داشت با مذاکره اقتصاد کشور را بر این مبنا معطل سازیم و گره بزنیم به نتیجه مذاکرات بی نتیجه اما امروز خنثی سازی تحریم ها در دستور کار دولت قرار دارد و نقشه فشارهای حداکثری دشمن حاصلی نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رجبعلی بازیاد، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون حمله پهپادی به فرمانده چوخه ترور موساد در عراق اظهار کرد: پیرو اخبار منعکس شده از رسانه های مختلف مبنی بر هدف قرار گرفتن یک تیم از سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی در عملیات پهپادی در عراق و همچنین هک سامانه های بورسی اسرائیل در خصوص این اخبار و اتفاقات مشابه می توان گفت سیاست جمهوری اسلامی که در حوزه های مختلف به صورت متفاوت اعمال می شود و در حوزه سیاسی بر اساس سیاست های کلی نظام و نرمش قهرمانانه و در موضع اقتصادی اقتصاد مقاومتی است دارای اهمیت فراوان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حوزه دفاعی نیز سیاست جمهوری اسلامی موضع نظامی، دفاع نامتقارن در چنین مواردی بوده افزود: ایران اسلامی و جبهه مقاومت در این حوزه سیاست های ترکیبی در پیش گرفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: جبهه مقاومت هم در موارد دفاع نامتقارن طبق روال گذشته پاسخ دشمن را خواهد داد و هم اقدام دشمن را نیز به صورت متقابل یا شدیدتر پاسخ مستقیم می‌دهد.

وی افزود: در اقدامات نامتقارن در برابر دشمن اقداماتی در منطقه صورت می گیرد و در این راستا انصارالله پاسخ نامتقارن به رژیم صهیونیستی در یمن است و حشدالشعبی جواب نامتقارن در عراق محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل می داند از غرب و شرق در محاصره جبهه مقاومت است افزود: در غرب اسرائیل جنبش حماس فعال است و در شمال حزب الله لبنان است و در کرانه باختری نیز اینچنین است.

بازیاد تصریح کرد: در خود اسرائیل نیز فلسطینی ها در سرزمین های 1948 ساکن هستند اقداماتی در محدوده داخلی رخ می دهد نمونه های برخورد نامتقارن است که جمهوری اسلامی تحت عنوان جریان مقاومت در حوزه مرزهای اسرائیل و خارج از آن انجام می دهد.

وی افزود: ایران اسلامی اقتدار خودش را در حوزه های مختلف نشان می دهد و در آینده نیز این سیاست را پیگیری می کند و قطعا موضع ایران در مورد اسرائیل غاصب ترکیبی از پاسخ های متقارن و نامتقارن است.

این کارشناس مسائل سیاسی ضمن تأکید بر این مطلب که خنثی سازی تحریم ها یعنی خنثی‌سازی مذاکرات هسته ای ادامه داد: دشمن قصد داشت با مذاکره اقتصاد کشور را بر این مبنا معطل سازیم و گره بزنیم به نتیجه مذاکرات بی نتیجه اما امروز خنثی سازی تحریم ها در دستور کار دولت قرار دارد و نقشه فشارهای حداکثری دشمن حاصلی نخواهد داشت.

انتهای پیام /