دوشنبه 18 تیر 1403

نمایشگاه کار با حضور 50 شرکت معتبر در دانشگاه تهران افتتاح شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نمایشگاه کار با حضور 50 شرکت معتبر در دانشگاه تهران افتتاح شد

تهران - ایرنا - نمایشگاه کار با حضور 50 شرکت معتبر به منظور معرفی فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر داخلی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار اشتغال در دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مهدی حسنلو معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود نزدیک به 50 شرکت معتبر زمینه‌های جذب نیروی انسانی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند متناسب با رشته‌های تحصیلی خود جذب این شرکت‌ها شوند.

وی برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای ارایه توانایی‌های دانشجویان و فارغ‌التحصلان به شرکت‌های داخلی معتبر و همچنین اعلام فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برشمرد و یادآور شد: این نمایشگاه علاوه بر تسهیل و تسریع فرایند اشتغال دانشجویان، فرصتی را فراهم می‌کند تا دانشجویان ضمن گفتگو و دیدار با مسئولان شرکت‌ها، درباره مسیرهای شغلی و همچنین تمام فرایندهای استخدامی شرکت‌ها آشنا شوند.

معاون دانشکدگان فنی دانشگاه تهران افزود: ما از طریق راه‌های ارتباطی که با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشکدگان داشتیم و همچنین از طریق معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی سایر دانشکدگان و دانشکده‌ها این اطلاع‌رسانی را به صورت گسترده انجام دادیم تا هم دانشجویان شاغل به تحصیل و هم فارغ‌التحصیلان بتوانند از این فرصت برای ورود به بازار کار و استخدام در شرکت‌های معتبر استفاده کنند.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، حسنلو با بیان اینکه این نمایشگاه با محوریت دانشکدگان فنی انجام شده است، تصریح کرد: با این حال همه دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند در این نمایشگاه رزومه‌های خود را برای بررسی به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ارائه دهند.

وی همچنین گفت: دانشجویان می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین در این نمایشگاه شرکت و رزومه‌های خود را ارسال کنند که روزمه‌ها پس از بررسی نتیجه به متقاضیان اعلام می‌شود.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران به همت دانشکدگان فنی این دانشگاه و با همکاری ایران تلنت تا 10 خرداد در دانشگاه تهران با حضور بیش از 50 شرکت داخلی معتبر در محوطه پردیس شمالی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برپا است و دانشجویان می‌توانند به صورت حضوری و آنلاین، رزومه خود را جهت بررسی و استخدام به شرکت‌های مستقر در نمایشگاه ارایه دهند.

برچسب‌ها