پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نماینده مردم رفسنجان در مجلس هفتم دار فانی را وداع گفت

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
نماینده مردم رفسنجان در مجلس هفتم دار فانی را وداع گفت

دکتر حمید بهرامی نماینده اسبق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی دارفانی را وداع گفت

احمد بهرامی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس هفتم ظهر امروز چهارشنبه 30 مهر ماه بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

دکتر بهرامی تحصیلکرده در علم حقوق، به زبان های عربی، فرانسه و انگلیسی تسلط داشت و از وی کتابها و تألیفات زیادی در زمینه حقوق به چاپ رسیده است. وی در اواخر عمر در دانشگاه ولی عصر رفسنجان با تأسیس کتابخانه ای در دانشکده ادبیات به تحقیق و تفحص مشغول بود.

حمید بهرامی احمدی متولد 1321 در رفسنجان، نماینده حوزه انتخابیه رفسنجان در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بود.

در همین زمینه رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش ایسنا، در پیام رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان آمده است:

فقدان دانشمند فرهیخته، استاد علم و ادب، عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و نماینده اسبق مردم شریف رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی موجب تألم اینجانب گردید.

آن استاد گرانمایه با کوله باری از دانش فقه و حقوق و با تربیت شاگردان بسیار، خدمتی بزرگ به دانش حقوق نمود. درگذشت این استاد فرزانه را به خانواده شریف و داغ دیده آن مرحوم و جامعه دانشگاهیان، اندیشمندان، حقوقدانان و مردم شریف رفسنجان تسلیت عرض می کنم و علو درجات را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین در پیام مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان آمده است:

خبر ارتحال برادر بزرگوار و عالم فرزانه و استاد فرهیخته و دانشمندی مومن و انقلابی جناب آقای دکتر حمید بهرامی، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

مقام علمی و پرورش شاگردان برجسته و وفاداری و تعهد انقلابی و خدمات اجتماعی، شخصیت جامعی از ایشان ساخته بود.

آن بزرگوار سالیان متمادی عمر شریف خود را در راه ترویج و گسترش معارف و حقوق اسلامی و خدمت به اهل علم و پرورش شاگردانی مومن و متعهد صرف نمود و در عرصه های مختلف مسئولیت و خدمت، با تلاش و کوشش فراوان مجاهدت نمود و حق مسئولیت را به جا آورد.

اینجانب ضایعه فقدان آن عالم برجسته را به خاندان مکرم و بازماندگان معزز ایشان و شاگردان و همکاران آن مرحوم در دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) و به همه مردم مومن و انقلابی رفسنجان تسلیت عرض می کنم و رحمت بی منتهای حق و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام انتهای پیام