جمعه 10 فروردین 1403

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به شهردار تهران چه گفتند؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به شهردار تهران چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت روز دانشجو، با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران دقایقی قبل در دانشگاه شریف آغاز شده است و در این مراسم نماینده بسیج دانشجویی مطالبی را مطرح کرد که به شرح زیر است: امروز آنچه بیش از همه ما را نگران می کند تهی شدن جمهوری اسلامی از آرمان‌های آن است. آنچه امروز نقطه اشتراک همه شهروندان است، نگرانی در مورد آینده ایران است. با شما...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت روز دانشجو، با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران دقایقی قبل در دانشگاه شریف آغاز شده است و در این مراسم نماینده بسیج دانشجویی مطالبی را مطرح کرد که به شرح زیر است:

امروز آنچه بیش از همه ما را نگران می کند تهی شدن جمهوری اسلامی از آرمان‌های آن است. آنچه امروز نقطه اشتراک همه شهروندان است، نگرانی در مورد آینده ایران است.

با شما صحبت می کنیم، چون شما نماینده حاکمیت هستید. 1- جمهور معترض: تا رویکرد‌ها و رفتار‌های مختلف این ملت را در چارچوب قانون اساسی به رسمیت نشناسیم در مسیر آینده روشن حرکت نمی کنیم. آینده روشن در گرو عمل به قانون اساسی است. 2- شایسته سالاری: آقای زاکانی شما که هستید؟ یک پژوهشگر، یک سیاستمدار و یا یک پزشک ساده؟ 3- شفافیت و ملت محرم: این روند غلط باعث شده که از آگاهی مردم ترس داشته باشید. این عدم شفافیت باعث فساد‌هایی در حاکمیت می شود که در آینده صدایش را خواهیم شنید. 4- عدالت در برابر ملت: مبارزه با فساد می تواند هم رویه عملی داشته باشد هم رویه نمایشی. اختلاف طبقاتی محرک اعتراضات بیشتری از طرف مردم خواهد شد. با این نهاد ناکارآمد شهرداری می خواهید چه کنید؟ شهرداری باید به سمت اشتغال زایی برود؛ اگر مشکلات به صورت واقعی حل نشود توده ملت را ناامید خواهد کرد. توجه داشته باشید که این شایسته سالاری و روند صحیح تربیت و پاک سازی نیرو وجود ندارد.