چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) متعهد به حمایت از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در مسیر دستیابی به توافق تبادل اسرا و آتش‌بس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید نشان می دهد که ساعات اولیه نیمه شب می تواند خطرناک ترین ساعات برای افرادی باشد که در آستانه خودکشی یا قتل هستند.

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: همکاری و هم افزایی کشورهای اسلامی، ظرفیتی مهم و تاثیرگذار در حمایت از مردم مظلوم غزه ایجاد می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه در خصوص آخرین تحولات فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و رفح گفتگو و تبادل نظر کرد. باقری در این گفتگو مراتب قدردانی دولت و مردم کشورمان را از ابراز همدردی و پیام‌های تسلیت مقامات عالیرتبه ترکیه، به ویژه اعلام عزای عمومی در این کشور و حضور معاون رئیس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جبهه شمالی فلسطین اشغالی در هرج و مرج کامل قرار دارد و سران صهیونیست نه می‌توانند جلوی حملات حزب‌الله را بگیرند و نه قادر به برقراری آتش‌بس با آن هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی به‌تازگی منطقه‌ای را در رفح هدف حمله‌های هوایی قرار داد. این حمله علیه یک اردوگاه پناهگاه‌های موقت در شمال شهر رفح، در منطقه‌ای به نام تل‌السلطان انجام شد. براساس گزارش‌ها، دست‌کم 45 نفر از جمله شماری زن و کودک، در پی این حمله به شهادت رسیدند. این حمله در حالی انجام شد که دیوان بین‌المللی دادگستری چند روز قبل حکمی را علیه رژیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز یکشنبه اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در بندر «أم الرشراش» (ایلات اشغالی) هدف حمله پهپادی خود قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته بار‌ها این بندر اشغالی را در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین هدف قرار داده و توقف حملات خود را منوط به توقف کامل جنگ علیه نوار غزه و لغو محاصره آن دانسته است. علاوه بر حملات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان پخش رسمی رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه ادعا کرد که یک هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به قاهره می‌رود تا درباره «بازگشایی گذرگاه مرزی رفح با غزه با هدف وارد کردن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه» گفت‌وگو کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه رئیس جمهور آمریکا جمعه شب از طرح پیشنهادی این کشور برای تبادل اسرا و آتش بس در نوار غزه خبر داد و مدعی شد که رژیم اسرائیل این توافق را قبول دارد و منتظر پاسخ حماس به این طرح پیشنهادی است، مقامات و رسانه‌های رژیم اسرائیل به این طرح و جزئیات آن واکنش نشان داد که عمدتا منفی و تهدید نتانیاهو بود. بتزلائل اسمموتریچ، وزیر دارایی رژیم اسرائیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«موسی ابومرزوق»، رئیس دفتر روابط بین‌الملل حماس به المیادین تاکید کرد که این جنبش هیچ سندی در مورد آنچه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود ارائه کرد، دریافت نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی تأکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یک جنایتکار جنگی است و نباید به آمریکا دعوت شود و در کنگره این کشور سخنرانی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز جمعه، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا گفت که تل‌آویو یک پیشنهاد جامع سه قسمتی با نقشه راه را برای آتش‌بس ارائه کرده است که منجر به توقف پایدار درگیری‌ها در نوار غزه و آزادی همه اسیران می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد: مصر، قطر و ایالات متحده از تل‌آویو و جنبش حماس خواسته‌اند تا توافقنامه‌ای را که شامل اصول مطرح شده توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای آتش‌بس است، نهایی کنند.