چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تحلیلگران برجسته جهان حمله طوفان الاقصی را ضربه ای ترمیم ناپذیر به اسرائیل دانسته و معتقدند روند وقایع برخلاف انتظار این رژیم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با وزیر جنگ و یکی از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس باید پیشنهاد آتش‌بس در غزه را بدون هیچ تاخیری بپذیرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره پیشنهاد برقراری آتش‌بس کامل و همه جانبه در غزه به عنوان بخشی از قرارداد...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارگردان سرشناس فرانسوی قصد دارد فیلمی درباره آنی ارنو نویسنده برنده جایزه ادبی نوبل بسازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با وزیر جنگ و یکی از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس باید پیشنهاد آتش‌بس در غزه را بدون هیچ تاخیری بپذیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با وزیر جنگ و یکی از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس باید پیشنهاد آتش‌بس در غزه را بدون هیچ تاخیری بپذیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کابینه رژیم صهیونیستی برای رایزنی درباره پیشنهاد ارائه‌شده توسط رئیس‌جمهوری آمریکا برای آتش‌بس در غزه تشکیل جلسه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کابینه رژیم صهیونیستی برای رایزنی درباره پیشنهاد ارائه‌شده توسط رئیس‌جمهوری آمریکا برای آتش‌بس در غزه تشکیل جلسه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قطر و رئیس امارات متحده عربی در ابوظبی با هم دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات غزه گفت وگو کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در ابوظبی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی دیدار و گفت وگو کرده است. آنها در این دیدار تاکید کردند: قطر و امارات متحده عربی از تلاش‌ها برای توقف جنگ در غزه و دستیابی به صلح فراگیر و دائمی بر اساس راه حل دو کشوری که امنیت و ثبات در منطقه را تامین می‌کند، حمایت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق بامداد دوشنبه از حمله پهپادی به شهر حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد: در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی، مجاهدان ما یک هدف حساس و مهم را در حیفا با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد دوشنبه اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی، مجاهدان ما یک هدف حساس و مهم را در حیفا با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیانگذار «بنیاد پناهگاه» مستقر در بریتانیا با اشاره به اینکه تاکنون تعداد اندکی از کودکان فلسطینی که توانسته‌اند برای معالجه از نوار غزه خارج شوند، در قطر، امارات متحده عربی، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، مالت و ایالات متحده و سایر کشورها به سر می‌برند، گفت: تاکنون هیچ یک از این کودکان برای معالجه به انگلیس اعزام نشده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیانگذار بنیاد پناهگاه مستقر در بریتانیا اظهار کرد: هزاران کودک فلسطینی در نوار غزه نیازمند معالجه و درمان تخصصی هستند، درمان‌هایی که دیگر در سیستم مراقبت‌های بهداشتی ویران غزه یافت نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه طرح پیشنهادی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای توافق آتش بس تفاوت زیادی با طرح پیشنهادی ندارد که این جنبش قبلا موافقت خود را با آن اعلام کرده بود، گفت: ما به پیشنهاد بایدن به شکل مثبت نگاه می‌کنیم و در مرحله بررسی آن قرار داریم و به زودی به آن پاسخ خواهیم داد.