چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اعضای کابینه خود قول داد جنگ را متوقف نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یهودیان ضد صهیونیسم در حالیکه طرفداران اسرائیل در خیابان های منهتن نیویورک برای سالگرد ایجاد این رژیم مراسم جشن همگانی برگزار کرده بودند، تجمع کردند تا به آنها جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم غزه را یادآوری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از سخنگوهای جنبش حماس که نامش ذکر نشده است، به بیان اینکه رژیم اسرائیل اراده سیاسی برای مذاکره و دستیابی به توافق را ندارد، تاکید کرد: هرگونه پیشنهادی که شامل آتش‌بس دائم، عقب‌نشینی اسرائیل از غزه و بازگشت آوارگان نباشد، ما با آن موافقت نخواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بی‌اعتنایی به طرح بایدن درباره لزوم برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، اعلام کرد: قرار نیست جنگ در غزه متوقف شود چون بایدن شروط واقعی که اسرائیل با آن درباره آتش بس موافقت کرده است، ارائه نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای سازمان بین‌المللی یهودیان «ناتوری کارتا» که گروهی از یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک هستند، روز یکشنبه به وقت محلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و علیه رژیم اسرائیل تجمع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خست وزیر اسرائیل اعلام کرد قرار نیست جنگ در غزه متوقف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در حیفا در پی حملات موشکی حزب‌الله لبنان خبر دادند. بر اساس این گزارش، در پی حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به شهر نهاریا واقع در شمال فلسطین اشغالی، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده و باعث وقوع آتش سوزی شده است. در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که شهردار شهر نهاریا گفته است که ما نمی‌توانیم به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی اسرائیل نخست وزیر اسرائیل را تهدید کرد در صورت موافقت با طرح بایدن درباره مبادله اسرا، کابینه او را سرنگون خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت مالدیو از جلوگیری از ورود اسرائیلی‌ها به این کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جزایر مالدیو با ادامه جنایت‌های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، تصمیم گرفت ممنوعیت ورود گردشگران اسرائیلی به این کشور را اجرایی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گذشت 240 روز از حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قطر و عمان اقدام اسرائیل علیه «آنروا» را محکوم کردند و خواستار مقابله با آن شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع گزارش دادند که مصر در نشست با هیأت‌های اعزامی آمریکا و اسرائیل برای بازگشایی گذرگاه رفح شرط گذاشته است.

وب‌گاه عصر ایران

«یوآو گالانت» وزیر دفاع اسرائیل امروز (یکشنبه) گفت که هرگز در هیچ فرآیندی برای پایان دادن به جنگ در غزه، با حکومت حماس در نوار غزه موافقت نخواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی اروپا احتمالا در روز پنجشنبه نرخ بهره را کاهش خواهد داد. اقدامی که برخی معتقدند منجر به افزایش تورم و ضعیف شدن یورو خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از نظامیان رژیم اسرائیل اقدام به پرتاب نارنجک دستی به‌سمت ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو کرد.