چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی تأکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یک جنایتکار جنگی است و نباید به آمریکا دعوت شود و در کنگره این کشور سخنرانی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز جمعه، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا گفت که تل‌آویو یک پیشنهاد جامع سه قسمتی با نقشه راه را برای آتش‌بس ارائه کرده است که منجر به توقف پایدار درگیری‌ها در نوار غزه و آزادی همه اسیران می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد: مصر، قطر و ایالات متحده از تل‌آویو و جنبش حماس خواسته‌اند تا توافقنامه‌ای را که شامل اصول مطرح شده توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای آتش‌بس است، نهایی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز جمعه وقتی به سخنان قاضی دیوان بین‌المللی دادگستری گوش می‌دادم که به اسرائیل می‌گفت حمله نظامی خود را در رفح متوقف کند، دو فکر به ذهنم خطور کرد. اولین مورد این بود که حکم دیوان به‌طور غیرعادی قوی بود: قاضی گفت اسرائیل «باید فورا» حمله نظامی خود را در رفح متوقف کند. بسیاری از ناظران انتظار نداشتند دادگاه چنین دستور مستقیمی را صادر کند؛ زیرا صلاحیتی برای تحمیل شرایط مشابه بر حماس ندارد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان از حمله موشکی به مقر فرماندهی توپخانه اسرائیل در جعتون خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده‌های اسرای اسرائیل در غزه خواهان اعلام پذیرش توافق پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا، از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه خواهان پذیرش توافق پیشنهادی بایدن، از سوی نتانیاهو شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی آمار جدیدی از شمار نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در جریان جنگ غزه و تلفات سنگین ارتش این رژیم در این جنگ ارائه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار جدیدی از شمار نظامیان صهیونیست زخمی‌شده در جریان جنگ غزه توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر انگلیس، سخنان رئیس جمهوری آمریکا درباره پیشنهاد ادعایی رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس در غزه را «خبر خوش» توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئولین اروپایی از آتش بس پیشنهادی در نوار غزه که روز جمعه توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام شد استقبال کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسوولین اروپایی از آتش بس پیشنهادی در نوار غزه که روز جمعه توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام شد استقبال کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین امروز شنبه در واکنش به طرح پیشنهادی «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای آتش‌بس در نوار غزه گفت که بایدن شریک اصلی در تجاوز، نسل کشی و جنایت جنگی علیه ملت فلسطین است و به آنچه ارائه می‌دهد اعتمادی نیست. شب گذشته رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که تل‌آویو پیشنهاد جدیدی برای آتش بس در غزه و آزادی اسرا ارائه داده که این پیشنهاد...

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی گردان‌های القدس جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی آماری از انهدام و سرنگونی تجهیزات زیادی از دشمن صهیونیست خبر داد و گفت که مقاومت غزه وارد نبرد امنیتی و اطلاعاتی پیچیده‌ای برای حفاظت از اسرای صهیونیست در بند خود شروع کرده است.