چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی گردان‌های القدس جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی آماری از انهدام و سرنگونی تجهیزات زیادی از دشمن صهیونیست خبر داد و گفت که مقاومت غزه وارد نبرد امنیتی و اطلاعاتی پیچیده‌ای برای حفاظت از اسرای صهیونیست در بند خود شروع کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

از هفتم اکتبر2023 (15 مهرماه 1402) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون 36 هزار و 379 فلسطینی در نوار غزه شهید و 82 هزار و 407 نفر دیگر مجروح شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به پیشنهادات اخیر جو بایدن درباره آتش‌بس در جنگ غزه گفت، جنبش حماس باید این توافق پیشنهادی را قبول کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به پیشنهادات اخیر جو بایدن درباره آتش‌بس در جنگ غزه گفت، جنبش حماس باید این توافق پیشنهادی را قبول کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه از سفر منطقه‌ای خود به کشورهای سوریه و لبنان در چارچوب رایزنی برای «هم‌افزایی جدی برای مواجهه جدی و موثر برای مبارزه با جنایت صهیونیست‌ها» خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: چندین هفته از خیزش جهانی دانشجویان می‌گذرد، در میان معترضان افرادی زیادی از جمله اساتید دانشگاهی بازداشت شده و فضای دانشگاه‌ها با حضور سخت پلیس، درسی دیگر به دانشجویان آموزش می‌دهد؛ برای نجات انسانیت باید ایستادگی کرد! کلاس‌های درس نیز در واحدهای آموزشی خود، افزونه مقاومت و آزدایخواهی را تجربه می‌کنند. در چنین شرایطی انتشار یک...

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر اختصاصی «العربیه» ویرانی گسترده برجای مانده از حملات اسرائیل به بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه را نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری زبان امروز (شنبه) اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی پس از حدود هشت ماه جنگ، خسته شده است و توان جنگیدن ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان امروز (شنبه) اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی پس از حدود هشت ماه جنگ، خسته شده است و توان جنگیدن ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد امروز شنبه اعلام کرد که باید از استاندارد‌های دوگانه در مورد اوضاع نوار غزه و رأی دیوان بین المللی دادگستری اجتناب گردد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: مسائلی وجود دارد که باید در مورد اوکراین، غزه و موضوع احترام به قوانین بین‌المللی باید پاسخگو باشیم. او همچنین اظهار داشت که قوانین بین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر سابق دادگستری رژیم اسرائیل گفت: نظامیان صهیونیست اسیر شده همچنان در غزه هستند و این ادعا که فشار نظامی بر حماس می تواند آنها را بازگرداند، صحیح نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر سابق دادگستری رژیم اسرائیل گفت: نظامیان صهیونیست اسیر شده همچنان در غزه هستند و این ادعا که فشار نظامی بر حماس می تواند آنها را بازگرداند، صحیح نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» از صفر شدن فعالیت بندر ایلات (ام الرشراش) در جنوب فلسطین اشغالی به دنبال عملیات مداوم نظامی و تنبیهی ارتش یمن در دریای سرخ خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» از صفر شدن فعالیت بندر ایلات (ام الرشراش) در جنوب فلسطین اشغالی به دنبال عملیات مداوم نظامی و تنبیهی ارتش یمن در دریای سرخ خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مردم مغرب در سی و چهارمین جمعه پیاپی به دعوت تشکیل غیر دولتی «هیئت مغرب برای یاری امت» به خیابان‌ها آمدند و در 56 شهر تظاهرات تحت عنوان «سکوت هزگز، غزه زیر آتش است» برپا کردند. این تظاهرات و تجمعات ضد صهیونیستی در ده‌ها شهر از جمله مکنانس، فاس، قنیطره و ازمور (شمال) تارودات (مرکز) و برکان (شرق) مغرب برگزار شد و شرکت کنندگان در آن به منظور احترام...