چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد آماده پرداخت بخش دوم از کمک‌های مالی خود به تشکیلات خودگردان فلسطین و آژانس آنروا است.

خبرگزاری دانشجو

کمیته نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین از مردم این کشور در سراسر اراضی اشغالی، ملت‌های عربی و اسلامی و همه آزاگان جهان خواست حمایت خود از غزه را در اشکال مختلف تشدید کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد آماده پرداخت بخش دوم از کمک‌های مالی خود به تشکیلات خودگردان فلسطین و آژانس آنروا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت پیشنویس قطعنامه خود درباره بحران بهداشتی در غزه را پس از آنکه تل‌آویو توانست اصلاحیه خود را درباره تضمین بررسی مساله اسرای بازداشت شده در غزه به آن تحمیل کند، به تصویب رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت پیشنویس قطعنامه خود درباره بحران بهداشتی در غزه را پس از آنکه تل‌آویو توانست اصلاحیه خود را درباره تضمین بررسی مساله اسرای بازداشت شده در غزه به آن تحمیل کند، به تصویب رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت: اگر اپراتوری نتواند سرعت اینترنت را تا پایان خرداد ماه تا 30درصد افزایش دهد، برخورد رگولاتوری قاطعانه خواهد بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در پیامی شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: طرح پایان جنگ غزه که از سوی جو بایدن ارائه شد، طرحی روشن، واقع بینانه و عادلانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا بامداد شنبه از پیشنهاد اعلام شده از سوی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای برقراری آتش‌بس در غزه استقبال کرد و آن را طرحی واقع بینانه اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا با اشاره به طرح جدید آتش بس در غزه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از طرح اعلام شده از سوی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای آتش‌بس در غزه، استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: ما هم اکنون فرصتی برای پایان دادن به جنگ در غزه، بازگرداندن گروگان‌ها (اسیران) به خانه و کاهش درد و رنج مردم فلسطین با توافق آتش‌بسی که روی میز است، داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اروپا با اشاره به طرح جدید آتش بس در غزه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: من کاملا با بایدن موافق هستم که این پیشنهاد اخیر فرصت واقعی را برای حرکت به سمت پایان جنگ و رنج‌های غیرنظامیان در غزه فراهم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درپی اظهارات جمعه شب رئیس جمهور آمریکا درباره پیشنهاد جدید به جنبش حماس، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: با دید مثبت به این پیشنهاد نگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس درپی اظهارات جمعه شب رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: جنبش مقاومت اسلامی حماس به مفاد اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا درباره آتش‌بس پایدار، خروج نیروهای اشغالگر از نوار غزه، بازسازی و مبادله اسیران مثبت می‌نگرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آلمان با اشاره به اینکه اسرای صهیونیستی همچنان در اختیار حماس هستند، گفت: استفاده از فرصت آتش بس بشردوستانه و به دنبال آن آتش بس دائمی بسیار مهم است.