چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان با بیان اینکه میانجیگری آمریکا، قطر و مصر از حمایت کامل ما برخوردار است، مدعی شد: حماس باید تلاش خود را برای پایان دادن به این جنگ ثابت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی حملات هوایی را به مناطقی در جنوب لبنان انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون یک نفر شهید و شماری نیز زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باقری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ویژه در رفح گفت: طی روزهای اخیر شاهد حوادث تلخ و فاجعه باری علیه آوارگان فلسطینی در منطقه رفح بودیم که طی آن ده‌ها زن و کودک بی‌گناه، بی‌دفاع و مظلوم به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره پیشنهاد آتش بس درباره نوار غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر نتانیاهو در واکنش به سخنان بایدن مبنی‌بر احتمال توقف جنگ غزه اعلام کرد جنگ تا زمانی که تمام اهداف ادعایی آن محقق نشود پایان نخواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حماس اعلام کرد: بر موضع خود مبنی بر تعامل مثبت با هرگونه پیشنهادی که مبتنی بر آتش‌بس دائمی و عقب‌نشینی کامل از غزه باشد، تأکید می‌کنیم. این جنبش افزود: ما به آنچه در سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره دعوت به آتش‌بس دائمی، عقب‌نشینی اشغالگران از غزه، بازسازی و مبادله اسیران مطرح‌شده، مثبت نگاه می‌کنیم. حماس تأکید کرد: این موضع آمریکا و باور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درپی اظهارات بایدن درباره پیشنهاد جدید به حماس، دفتر نتانیاهو اعلام کرد جنگ تنها در صورت دستیابی به اهداف تل‌آویو متوقف خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: اتحادیه اروپا به شدت نگران طرح کنست اسرائیل در مورد شناسایی آنروا به عنوان یک سازمان تروریستی و حذف مصونیت‌ها و امتیازات کارکنان آن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان از انجام حملات موشکی علیه چندین پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان طی صدور بیانیه‌ای از انجام حملات موشکی علیه چندین پایگاه ارتش صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا از پیشنهاد جدید و سه مرحله‌ای اسرائیل برای آتش‌بس در نوار غزه و آزادی اسرا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا از پیشنهاد جدید و نقشه راه سه مرحله‌ای اسرائیل برای آتش‌بس در نوار غزه و آزادی اسرا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دو کشور رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی باقری، سرپرست وزارت خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دو کشور رایزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت برگزار کننده نمایشگاه دفاعی و امنیتی «یوروساتوری» فرانسه از لغو مشارکت شرکت‌های اسرائیلی در این نمایشگاه بنا به تصمیم مقامات فرانسه خبر داد.