سه‌شنبه 24 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در طرح پیشنهادی 9 بندی حماس برای آتش‌بس، نحوه تبادل اسرای اسرائیلی و فلسطینی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای فلسطین امروز (چهارشنبه) از یک عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی و مجروح شدن یک صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

وبگاه آکسیوس گزارش داد که 30 نماینده دموکرات به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اطلاع دادند که حمله رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه درخواست وی برای استفاده از کمک‌های نظامی واشنگتن براساس قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آگاه اعلام کردند که عضو کابینه جنگ راسرائیل طی دیدارهایش در واشنگتن با انتقادات شدید و سوالات سخت مقام‌های آمریکا مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه الخبر چاپ الجزایر، نوشت: پرتاب هوایی کمک‌های غذایی در نوار غزه به منظور امداد رسانی به ساکنان این منطقه، بی شرمی نظام بین الملل و انحطاط اخلاقی جامعه جهانی را به تصویر کشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: امسال می‌خواهیم در عدد مناسب دستمزد کارگران تغییر روش بدهیم. هر سال عددها را مطرح و هزینه‌ها را اعلام می کردیم و درخواست افزایش مناسب داشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که گرسنگی در شمال غزه به سطح کشنده‌ای به ویژه برای کودکان و زنان باردار و بیماران دارای بیماری‌های مزمن رسیده است. اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه سطح گرسنگی در شمال نوار غزه در حال تعمیق است، تاکید کرد که اگر تجاوز رژیم صهیونیستی متوقف نشده و ورود فوری کمک‌های انسانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه لبنانی با افشای جزئیاتی از سفر فرستاده آمریکا به بیروت و دیدارهای وی با مقامات لبنان، از ارائه پیش‌نویس چارچوب توافق میان بیروت و تل‌آویو به رئیس پارلمان لبنان پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه لبنانی با افشای جزئیاتی از سفر فرستاده آمریکا به بیروت، از ارائه پیش‌نویس چارچوب توافق میان بیروت و تل‌آویو در خصوص مرز مشترک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای عالی برنامه‌ریزی و شهرک‌سازی اسرائیل با احداث 3 هزار و 500 واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان در کرانه باختری موافقت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس که کشورش به‌عنوان یکی از حامیان اصلی اسرائیل، در کشتار مردم غزه همدست است، اعتراف کرد که این رژیم به‌عنوان قدرت اشغالگر، مسئول اوضاع انسانی در غزه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیران خارجه ایران و سیرالئون در جده با یکدیگر دیدار کردند.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه کشورمان با وزیرخارجه سیرالئون دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که 80 درصد خانواده‌های ساکن نوار غزه به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند. «استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» با بیان اینکه کمک‌های غذایی ارسالی به غزه در مقایسه با نیاز‌های ساکنان این باریکه بسیار ناچیز است، ایجاد نقاط ورود امن را برای ارسال کمک به تمام مناطق از جمله شمال نوار غزه خواستار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رزمندگان فلسطینی در جدیدترین عملیات خود در محورهای مختلف نوار غزه یکی از مقرهای فرماندهی و یک دستگاه نفربر ارتش اسرائیل را منهدم کردند.